چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

برخی سبب شده‌اند هم کشور تحریم شود و هم بیان واقعیت‌ها

امام جمعه فریدونشهر با اشاره به برتری‌های نظامی لشکر باطل در جنگ ایران و عراق و همچنین غزه و اسرائیل و یا یمن و عربستان، امداد الهی را موجب پیروزی جبهه حق در این جنگ‌ها عنوان کرد و سرنوشت سردمداران این کشورها همچون صدام را آینه عبرتی خواند برای کسانی که دل و امید به آمریکا بسته‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام شامحمدی با انتقاد از سخنان نماینده ایران در سازمان ملل که اظهاراتی در خصوص انتخابات آمریکا و برجام وامیدواری برای رفتن دوباره پای میز مذاکره کرده بود، گفت: این شخص که تصمیم گیر نظام نیست، آنچه در ضمیر خود بوده را اظهار کرده است چرا که آمریکا مطالبات ایران اسلامی را از زمان رژیم طاغوت نداده است و امضای تضمین کری نیز کاری برای برجام نکرد، ولی برخی سبب شدند که هم کشور تحریم و هم بیان واقعیت تحریم شود.

خطیب جمعه فریدونشهر پایان صدام حسین را یکی از عبرت های دفاع مقدس خواند و عنوان کرد: کسانی که دل به آمریکا و اروپا خوش کردند از صدامی که با پشتیبانی آمریکا و اروپا به ایران حمله کرد و در انتهای عمر ذلت دید، عبرت بگیرند زیرا پشتیبانی کدخدا لطمه می زند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص هشت سال دفاع مقدس، گفت: محاسبات مادی پیروز نبرد را کسی می‌داند که نیرو و امکانات و پشتیبانی بیشتری دارد اما حزب بعث عراق با وجود داشتن امکانات مادی و پشتیبانی معنوی فراوان از ایران که تنها خدا و نیروی مردمی داشت، شکست خورد.

امام جمعه فریدونشهر با تبیین آیه ۲۵ سوره توبه و مقایسه میان جنگ حنین و هشت سال دفاع مقدس بیان کرد: خداوند با لشکریانی از غیب خود به کمک جبهه حق آمد و آرامش و پیروزی را نصیب لشکریان اسلام کرد و نمونه‌هایی از این امدادهای غیبی را در جنگ ۳۳ روزه، ۲۲ روزه، ۲ روزه و حتی کمتر از ۲۸ ساعته اسرائیل مجهز علیه غزه در محاصره دیدیم.

حجت الاسلام شامحمدی اظهار کرد: هدف آمریکا از تسخیر کشورهای اطراف ایران، محاصره کشور ما و حمله به کشور ما بود اما زمانی که دیدند حتی از پس حزب الله که شعبه‌ای از انقلاب اسلامی است برنمی‌آیند هدف خود را به تعلیق انداختند.

خطیب جمعه فریدونشهر تأکید کرد: تسلط حزب الله و ایران بر اسرائیل یک برگ برنده در دستان جبهه مقاومت در منطقه است چرا که آمریکا و غربی که اظهار دشمنی با ایران می‌کند توسط یهودیان اداره می‌شود و آن‌ها نگران این هستند که در صورت تهاجم به ایران، اسرائیل به خطر نیافتاده و توسط حزب الله و ایران موشک باران نشود.

وی به مقاومت دو کشور عراق و سوریه در برابر داعش تا بن دندان مسلح اشاره کرد و افزود: اگر نصرت و یاری خداوند نبود، یمن که فقیرترین کشور در امکانات است پس از پنج سال جنگ مقابل عربستان که ثروتمندین کشور منطقه با حمایت مستقیم غرب و به ویژه آمریکا است، با وجود اهدای ۱۶ هزار شهید و ازبین رفتن تقریباً همه زیرساخت های خود، دیگر نمی‌توانست دوام بیاورد و ایستادگی کند.

امام جمعه فریدونشهر با تاکید بر این موضوع که چیزی جز نصرت الهی نمی تواند مقاومت ایران اسلامی را در برابر تحریم های خرد کننده دوام دهد، تصریح کرد: تجربه جنگ با همه دنیا، بزرگترین دستاورد ایران با وجود پرهزینه بودن دفاع مقدس بود و این دفاع مقدس سبب شد ایران اسلامی از جنبه نظامی تقویت شود و با تجربه جنگ بود که ایران اسلامی توانست جنگ های منطقه را مدیریت کند و نظام ارتجاع عربی-عبری-غربی را به عقب براند.

حجت الاسلام شامحمدی مسائل پیش آمده در خصوص مجلس شورای اسلامی را بهت آور و رنج آور بر شمرد و ادامه داد: اگر این انقلابی‌ترین مجلس تاریخ جمهوری اسلامی با دیدن دنیا زانویش سست شود، ملت همان گونه که خانه آمال نمایندگان پیشین را خراب کردند، آنها را نیز از مجلس بیرون خواهند کرد.

خطیب جمعه فریدونشهر از نماینده فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی خواست که موضع شفاف خود را در مورد دریافت خودروی دنا اعلام کند و افزود: اگر مجلس شورای اسلامی انقلابی عمل نکند، اشکالات آنها را نیز همانند سایر اشکالات و انتقاداتی که به دولت می‌گیریم بیان خواهیم کرد زیرا ما با هیچ کس عقد اخوت نبسته‌ایم.

انتهای پیام/

  1. همشهری گفت:

    امام جمعه محترم ما تا جایی که یادمان هست اعضای ستاد نمازجمعه چندین ساله همین آقایون هستن و هیچگونه حرکتی جهت پرشور کردن نماز جمعه نداشته اند لطف کنید از رئیس تا همه را تغییراتی اعمال نمائید زشته در شهری که 14 هزار نفر داره 100 نفر نمازگزار نیاید.

  2. سپیانی گفت:

    بنده هم موافق تغییر رئیس و اعضای ستاد نماز جمعه هستم لطف کنید از جوانان استفاده کنید.

Go to TOP