چاپ خبــر

سخنان یارانه ای روحانی درجمع استانداران

رئیس جمهور با تشریح اقدامات موفق و عملکرد دولت در بخشهای اقتصادی، اجتماعی و سیاسی تاکید کرد که هیچ حزب و جناح فعالی را در کشور نمی توان حذف کرد و رسانه هایی که بر طبل انشقاق می کوبند اشتباه تاریخی مرتکب می شوند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی پونه زار به نقل از ایرنا، رئیس جمهور با حضور در جمع استانداران دولت یازدهم به گشایش هایی که در سیاست خارجی کشور روی داده است اشاره کرد و گفت: نه خیلی خوشبین هستیم و نه خیلی بدبینیم چرا که باید واقعیت ها را دید و تحلیل ها را بر این اساس انجام داد.

وی افزود: امروز شرایط ما با چند ماه گذشته و شرایط قبل از این دولت متفاوت است، شما دیدید که در سازمان ملل و حاشیه آن تقریبا تمام سران کشورهای دنیا به ویژه کشورهای غربی خواهان دیدار و گفتگو با رئیس جمهوری اسلامی ایران بودند و این شرایطی است که به ویژه در سالهای اخیر بی سابقه بود. قطعا این موضوع از آثار حضور مردم و تحقق حماسه سیاسی است.

بیشترین وقت را به مسائل اقتصادی اختصاص می دهم

رئیس جمهور با اشاره به موفقیت های دولت در حوزه اقتصادی اظهار کرد: در بخش اقتصاد در شرایطی بودیم که در رکود و تورم به سر می بردیم و دولت به دنبال شکستن این فضا بود. بنده شاید بیشترین وقت را در هفته به دلیل شرایط فعلی به مسائل اقتصادی اختصاص می دهم.

وی ادامه داد: حداقل از آغاز به کار دولت تدبیر و امید دو جلسه در هفته با مسئولان و مشاوران اقتصادی دولت دارم.

Go to TOP