چاپ خبــر

آمریکا تولیدکننده اولین واکسن ایرانی کرونا را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا، ساعتی پیش چند فرد و نهاد ایرانی از جمله محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش‌بنیان برکت ، تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا را تحریم کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار به نقل از خبرگزاری فارس،دولت ایالات متحده آمریکا در واکنش به موفقیت چشمگیر و خیره‌کننده دانشمندان جوان ایرانی در تولید و تست انسانی نخستین ” واکسن ایرانی کرونا” ، عوامل دستیابی به این دستاورد انسانی و دارویی را تحریم کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا، ساعتی پیش چند فرد و نهاد ایرانی از جمله محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و موسسه دانش‌بنیان برکت ، تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا (کوو ایران برکت) را به فهرست اتباع و افراد خاص تحریم شده این وزارتخانه اضافه کرد.

به گزارش پونه زار، تحریم سازنده واکسن ایرانی توسط آمریکا درحالی است که مدتی پیش، غرب پرستان به همراه موج شبکه های ماهواره ای به بهانه حفظ جان ایرانی، خواستار خرید واکسن از آمریکا به خصوص برند فایزرشده بودند و اکنون که با موضع سخت ایران بر حمایت از جان ایرانی و تولید داخلی، پازل خود را با تحریم علم ایرانی تکمیل تر کردند

انتهای پیام/ پونه زار

Go to TOP