چاپ خبــر

آغاز واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان فریدونشهر علیه ویروس کرونا

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر از آغاز واکسیناسیون کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری پونه زار، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر در گفتگو با پونه زار از آغاز واکسیناسیون کادر بهداشت و درمان این شهرستان علیه ویروس کرونا خبر داد.

دکتر علیرضا زمان‌پور گفت: از ابتدای هفته جاری تعداد محدودی واکسن کرونا از نوع واکسن روسی اسپوتنیک وی برای تزریق مدافعان سلامت در اختیار شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر قرار گرفت.

وی اظهار کرد: قرار است تا پایان اسفندماه به تعداد همه کادر بهداشت و درمان فریدونشهر واکسن کرونا در اختیار این شهرستان قرار گرفته و همه کادر این شبکه که در تماس مستقیم و مستمر با بیماران کرونایی هستند، نسبت به این ویروس واکسینه شوند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر با توجه به کشف یک مورد مشکوک به ویروس کرونای انگلیسی در شهرستان بوئین میاندشت در همسایگی فریدونشهر بیان کرد: هر چند تاکنون مواردی با علایم شبیه به کرونای انگلیسی در فریدونشهر مشاهده شده است اما هنوز تست مثبت ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در این شهرستان نداشته‌ایم.

زمان پور با توجه به درگیر بودن 13 ماهه کادر بهداشت و درمان با ویروس کووید19 از مردم خواست با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و پرهیز از دورهمی‌ها، جلو انتقال و پیشرفت  این بیماری را گرفته و یاری کننده کادر بهداشت و درمان باشند.

انتهای پیام/

  1. ناشناس گفت:

    موج اول کرونا قبل از رمضان99 موج دوم قبل از محرم99 موج سوم قبل از ایام فاطمیه 99 موج چهارم قبل از رمضان1400 عجیبه !خدا با مذهب و دین مخالف است یا دولت و وزارت بهداشت با دین مخالف است؟! خیلی واضح است که زمان موج کرونا را وزارت بهداشت روحانی تعیین و مدیریت میکند بنابراین هم بیماری، ساختگی است و هم موج آن لذا کرونا بیماری جهانی نیست برنامه ای جهانی است که در کشورهای مختلف اهداف مختلف دارد برنامه کرونا از چین بزرگ و با اعلام عده ای پزشک چینی که با سازمان جهانی بهداشت همکاری میکردند شروع شد و هدفش توقف و نابودی طب سنتی چین(طب سوزنی) بود البته 4ماه بعد چین دست برنامه سازان کرونا را خواند و ضمن بازداشت پزشکان جاسوس ،کرونا در چین تمام شد. برنامه کرونا در امریکا جهت کنترل اعتراضات سیاهان اجرا شد برنام کرونا در اروپا بخصوص انگلیس و فرانسه نیز جهت کنترل اعتراضات ضد دولت ها اجرا شده است در سایر کشورها برنامه کرونا اهرمی است که دولت ها جهت کنترل تقاضای مردم و نیز کنترل شورش ها و اعتراضات از آن استفاده میکنند اما در ایران برنامه کرونا جهت توقف دین اسلام و نابودی مذهب شیعه توسط اصلاح طلبان و دولت غربگرا و بی دین روحانی با اسپانسری و حمایت سازمان جهانی بهداشت اجرا شده است و متاسفانه موجب مرگ و میر بسیاری از ملت و کم رنگ شدن مذهب شیعه و نیز تعطیلی اقتصاد شده است متاسفانه مسئولان عالیه نظام و قوه قضاییه و مجلس و سایر نهادهای نظارتی تاکنون اقدام موثری در قبال اقدامات دولت مخرب انجام نداده اند شاید هم خودشان را به خواب زده اند

Go to TOP