چاپ خبــر
فرماندار خوانسار خبر داد:

عزم جدی مسئولان برای پوشش خبری و گرامیداشت روز نکوداشت خوانسار

بازتاب های وسیعی برای برنامه نکوداشت روز خوانسار از جمله به صورت مجازی تدارک دیده شده است، در این راستا مقرر شده است سایتی ویژه بزرگداشت روز خوانسارراه اندازی شود.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، فرماندار خوانسار در خصوص نحوه پوشش خبری مراسم بزرگداشت روز خوانسار و هفته فرهنگی خوانسار که قرار است در اردیبهشت ماه سال ۹۳ برگزار شود اظهار داشت: اولین جلسه رسمی کمیته دبیرخانه روزخوانسار و هفته فرهنگی خوانسار پنج شنبه گذشته در شهرداری خوانسار برگزار شد و مقرر شد پیشنهادات و برنامه های کمیته های تشکیل شده با توجه به تقسیم بندی وظایف کمیته ها و جمع بندی نشست های مشورتی که با اقشار مختلف مردم اعم از معتمدین، بازاریان و جوانان و… برگزار شده بود در این جلسه و جلسات آتی جمع بندی و نتیجه گیری شود.

پور احمدی  افزود: یکی از محور های کمیته های بزرگداشت روز خوانسار، کمیته تبلیغات و تزئینات است که هدف آن متناسب با برنامه های پیش بینی شده آذین بندی و مزین نمودن شهر و هم چنین تبلیغات می باشد.

فرماندار خوانسار در ادامه اظهار داشت: بازتاب های وسیعی برای برنامه نکوداشت روز خوانسار از جمله به صورت مجازی تدارک دیده شده است، در این راستا مقرر شده است سایتی ویژه بزرگداشت روز خوانسارراه اندازی شود و تیمی برای این موضوع تشکیل شود.
وی افزود: در حوزه نشر و رسانه های مکتوب نیز در صدد هستیم دو نشریه موجود در شهرستان به صورت خاص تر و جامع تر به این مراسم بپردازند.

فرماندار خوانسار اظهار داشت: در زمینه اسپانسر و تیزرهای تبلیغاتی نیز اقداماتی در این خصوص انجام می شود و مذاکراتی با فدراسیون های شهرستان و استان در جهت پوشش خبری این مراسم انجام خواهد شد.

وی افزود: نکته مهم در اجرای این مراسم تلاشی است که با وجود محدودیت در حوزه انتقال اخبار و پوشش خبری در حال انجام می باشد که علت آن نیز نبود نیروی متخصص در حوزه خبر در شهرستان می باشد که در صدد هستیم تا در این زمینه نیز مشکل دفتر نمانیدگی صدا وسیمای استان در شهرستان رفع شود و این دفتر در شهرستان راه اندازی شده تا انعکاس اخبار شهرستان در استان روند بهتری یابد.

Go to TOP