چاپ خبــر

وظیفه نسل جوان نگهداری از میراث انقلاب حضرت امام(ره) است

فرمانده سپاه ناحیه فریدن گفت: وظیفه نسل جوان نگهداری از میراث حضرت امام خمینی (ره) و انقلاب است.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، علی فتحیان صبح امروز در جمع مسئولان این شهر با اشاره به گرامی‌داشت سالروز ورود بنیانگذار جمهوری اسلامی و دهه فجر اظهار کرد: باید از انقلاب اسلامی میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) و خون شهیدان نگهداری کنیم.

وی انقلاب اسلامی را یک معجزه الهی در قرن اخیر معرفی کرد و گفت: گذشت زمان و توسعه علمی، فرهنگی، سیاسی و نظامی ما در طول 35 سال انقلاب سبب احساس این معجزه بزرگ الهی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه فریدن به رتبه ممتاز علمی ایران اسلامی در جهان اشاره داشت و افزود: معجزه احمدی‌روشن‌ها و توان و رشد نهادینه شده در بطن انقلاب اسلامی است که هیمنه ابرقدرت‌ها از جمله آمریکا را درهم شکسته است.

وی تاکید کرد: امروزه نوع نبردها در چرخه تغییر قرار گرفته و با رشد فضای فکری رشد اسلام خواهی بیشتر شده و دشمنان را نگران کرده است.

فتحیان خواستار دنبال کردن جهت‌دهی و مدیریت جنگ نرم در دنیا شد و خاطرنشان کرد: دنیا امروزه تسلیم روابط اجتماعی، انسانی و ادبیات فاخر ما شده و این معجزه اسلام در مقابل فرهنگ بی‌بند و باری‌ها به پیش می‌رود تا دنیا را فتح کند.

وی تاکید کرد: نباید به داشته‌های خود بی‌توجه باشیم که ناسپاسی ما سبب از دست دادن نعمت‌ها می‌گردد و اگر این نعمت‌ها را قدردان بود و به آن بها داد و آنها را محور همه کارهایمان قرار دهیم بدون شک آینده از آن ما است.

Go to TOP