چاپ خبــر
رئیس هیئت اسکی استان اصفهان اعلام کرد:

برگزاری مسابقات اسکی قهرمانی کشور یک برند و امتیاز برای اسکی فریدونشهر است

رقابت های اسکی قهرمانی کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ورزشکاران 10 استان چهارشنبه و پنجشنبه در پیست اسکی فریدونشهر برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ رییس هیئت اسکی استان اصفهان در گفتگویی تلفنی با خبرنگار ما گفت : بعد از پیگیری های زیاد و مستمر میزبانی مسابقات اسکی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور برای استان اصفهان و شهرستان فریدونشهر گرفته شد .

فرماندار فریدونشهر با اعلام این نکته که برگزاری چنین مسابقاتی در شهرستان فریدونشهر یک برند و امتیاز برای اسکی فریدونشهر است گفت : برگزاری چنین مسابقاتی مزایای زیادی برای شهرستان و استان دارد که به عنوان مثال ثبت پیست اسکی فریدونشهر و تایید آن به عنوان یک پیست مناسب کشوری و بین المللی با برگزاری این مسابقات قطعی می شود همچنین توانمندی های هیئت و شهرستان برگزار کننده به نوعی به رسمیت شناخته می شوند و علاوه بر آن این مسابقات می تواند برای گسترش این ورزش در بین نوجوانان و بالابردن دانش و تجربه آنان و دست اندرکاران اسکی استان بسیار موثر باشد .

مهدی سلیمی با اعلام آمادگی شهرستان فریدونشهر برای برگزاری این مسابقات گفت: ده استان تیم های خود را به این مسبقات اعزام می کنند و مسئولین فدراسیون اسکی نیز در این مسابقات حضور خواهند داشت . وی در پایان اظهار داشت : در صورت مساعد بودن هوا مسابقات از فردا شروع خواهد شد و تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و در غیراینصورت مسابقات با تاخیر آغاز خواهد شد .

 

Go to TOP