چاپ خبــر
در مسابقات سراسری اسکی آلپاین رخ داد؛

تیم اسکی نونهالان استان اصفهان به مقام دوم تیمی قهرمانی کشور دست یافت

مسابقات سراسری اسکی آلپاین نونهالان و نوجوانان کشور در پیست اسکی فریدونشهر در غرب اصفهان به پایان رسید

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر پونه زار، صبح امروز مسابقات قهرمانی اسکی کشور در رده سنی نونهالان و نوجوانان به میزبانی شهرستان فریدونشهر در استان اصفهان آغاز شد و در پایان تیم نونهالان استان اصفهان در رده بندی تیمی این مسابقات به مقام دوم رسید . اعضای تیم اسکی استان اصفهان را نونهالان فریدونشهر تشکیل می دادند.

در این مسابقات که با شرکت ورزشکارانی از 8 استان برگزار شد در رده نونهالان تیم اسکی استان البرز به مقام قهرمانی رسید و تیم اسکی تهران به مقام سوم دست یافت.

همچنین در رده سنی نوجوانان تیم اسکی استان تهران به مقام اول رسید و تیم های فارس و البرز به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

مهدی سلیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار ما در حاشیه این مسابقات اظهار کرد: پس از سه سال وقفه که در رقابت های اسکی نونهالان و نوجوانان آلپاین قهرمانی کشور رخ داده بود موفق شدیم میزبانی این مسابقات را برای استان اصفهان و شهرستان فریدونشهر بگیریم.

وی با بیان اینکه اصفهان تا به حال میزبانی رقابت های اسکی را بر عهده نداشت، تصریح کرد: از بین 8 تیم شرکت کننده در این مسابقات در رده سنی نونهالان تیم استان اصفهان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد که نتیجه بسیار خوبی برای ما بود و نشان می دهد در رده های سنی پایه عملکرد خوبی داشته ایم.

رئیس هیئت اسکی استان اصفهان ادامه داد: در رده سنی نوجوانان نیز به دلیل عدم آشنایی اسکی بازانمان با رقابت های کشوری عنوان پنجم را کسب کردیم.

گفتنی است  در بخش تیمی رده نونهالان این مسابقات، استان البرز با 140 امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و استانهای اصفهان و تهران به ترتیب با کسب 130 و 97 امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

. این خبر در حال تکمیل است .

گزارش تصویری مسابقات به همراه نتایج انفرادی و تیمی به زودی روی سایت قرار خواهد گرفت …

333

  1. سلام به کارکنان خوب و زحمت کش سایت پونه زار من مهدی عطایی هستم مقام دوم کشوری در مسابقه ای که خبرش در سایت شما هست وما تیمی مقام دوم را کسب کردیم آوردم و شما عکس های زیادی از من گرفتید ولی هیچ کدام را در سایت قرار ندادید لطفا عکس مرا هم در سایت قرار دهید . ممنون

  2. […] مسابقات اسکی نونهالان و نوجوانان قهرمانی کشور در شهرستان فریدونشهر برگزار شد نتایج و شرایط مسابقات را اینجا بخوانید. […]

  3. عجله نکن مهدی جون اول مسوولین که خیلی زحمت کشیدن بعد شما که افتخار آفرینی کردین. چقد خوشحالن که جام رو گرفتن تو دستاشون. همه هم که هستن به جز ورزشکارای افتخار افرین

Go to TOP