چاپ خبــر

ماموران پلیس گلپایگان با رد رشوه چند صد میلیون تومانی 64 کیلوگرم مخدر شیشه را ضبط کردند

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پلیس شهرستان گلپایگان با رد رشوه چند صد میلیون تومانی، اعضای یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر را دستگیر و 64 کیلو و 830 گرم مخدر صنعتی شیشه را ضبط کردند.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، سردار عبدالرضا آقاخانی افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند خانوادگی قاچاق مواد مخدر از اهالی تهران که اقدام به انتقال مواد روان گردان شیشه و توزیع آن در استان اصفهان می کردند، تحقیقات گسترده پلیس آغاز شد.

وی اظهار کرد: در این تحقیقات مشخص شد که قاچاقچیان پس از تهیه، ماده مخدر شیشه را به یک مرغداری در روستایی در اطراف شهرستان گلپایگان منتقل و پس از توزین و بسته بندی در خودروهای خود جاسازی کرده و درسطح استان به فروش می رسانند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران در عملیاتی با هماهنگی مقام قضایی در حالی که مخفیگاه متهمان با چند قلاده سگ محافظت می شد وارد منزل شدند و چهار متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: در این عملیات و در بازرسی از یک دستگاه خودرو سواری که در محوطه بیرونی مرغداری متوقف بود مقدار 44 کیلو گرم ماده مخدر صنعتی شیشه کشف کنند.

رییس پلیس اصفهان افزود: ماموران در ادامه عملیات خود موفق شدند در بازرسی از داخل مرغداری مقدار 20 کیلو و 830 گرم شیشه را کشف و سه نفر دیگر از افراد مرتبط با این باند را که در این مکان حضور داشتند دستگیر و یک دستگاه وانت پیکان، یک دستگاه سواری پراید و دو دستگاه موتورسیکلت قاچاقچیان را توقیف کنند.

سردار آقاخانی گفت: قاچاقچیان که راهی جز فرار از دست قانون نداشتند به هر کدام از ماموران پیشنهاد رشوه یک میلیارد ریالی دادند اما ماموران وظیفه شناس پلیس شهرستان گلپایگان با رد این پیشنهاد مراتب را صورت جلسه کرده و باند مذکور را تحویل قانون دادند.

Go to TOP