چاپ خبــر
نماینده ولی فقیه در سخنان خود در جمع مردم فریدونشهر گفت:

گزینه های روی میز ما پیروی از ولایت مطلقه فقیه و مرم سالاری دینی است

نماینده ولی فقیه در شهرستان فریدونشهر از گزینه های روی میز ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران گفت و آمریکا و استکبار جهانی را ناتوان خواند.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی نماینده ولیه فقیه در مراسم راه پیمایی 22 بهمن، ضمن تبریک روز 22 بهمن سرآغاز حکومت الهی و برقراری عدل علی در جهان و تشکر از مردم شهرستان فریدونشهر به سبب حضور باشکوه در این روز بزرگ برای بیعت با انقلاب، نظام و رهبر فرزانه آن، گفت: استکبار جهانی و آمریکا  مطرح می کنند که همه گزینه ها روی میز است و اگر جمهوری اسلامی ایران از راه و رسم در پیش گرفته خود  عقب نشینی نکند،  گزینه ها را در میدان می آموریم. امرزو مردم ایران به میدان آمدند تا بگویند شما همه گزینه ها را در میدان آورده اید اما جز ذلت و خواری چیزی ندیده اید. امام جمعه شهرستان فریدونشهر با اشاره به جنایات آمریکا از جنگ 8 ساله تا تحریم های اقتصادی از سال 57 تا به امروز گفت : گزینه ما در میدان الهی و جهانی است. امروز ایران اسلامی در تمامی بخش ها جزو کشورهای پیشرو است و در تمامی مسائل حرف برای گفتن دارد.

مردم بدانید انقلاب اسلامی در سراسر دنیا در حال حاکمیت است اگر حضور سیاسی ایران اسلامی نباشد امنیت و آرامش در سوریه، افغانستان و عراق برقرار نخواهد شد و  امروز حاکمیت اسلامی ایران بر لبنان و فلسطین درخشان است و امریکا می داند اگر اشتباهی کوچک در به میدان آوردن گزینه نظامی کند رزمندگان ایران اسلامی و حزب الله لبنان به کمک پهبادها، موشک ها و توان نظامی خود تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی فریدونشهر در ادامه خاطر نشان کرد: امروز در دنیا هر ایده ای که ایران اسلامی برای دفاع از مظلومین دارد عملی خواهد شد و اگر گزینه آمریکا نظامی است گزینه ایران اسلامی همان است که قران کریم فرمود: تا برقرای حکومت اسلامی جهانی و ایجاد زمینه برای ظهور راه استقامت و حق طلبی ادامه دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: گزینه ما پیروی از ولایت مطلقه فقیه و مرم سالاری دینی است گزینه ما دانشمندان جوان ما و اعتماد به نفس بالای ملت ایران است.

وی در پایان مردم فریدونشهر را حاضر در تمامی صحنه ها خواند و آن ها را پیرو پرچم دار نظام حکومت اسلامی ، عدل الهی و حق طلبی، مقام معظم رهبری دانست .

22 11 92  (27)

 

 

Go to TOP