چاپ خبــر

برگزاری مسابقات والیبال بانوان در فریدونشهر

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر گفت: مسابقات والیبال جام فجر با حضور 13 تیم از شهرستان های غرب استان به میزبانی این شهرستان برگزار درحال برگزاریست.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، محمود یسلیانی اظهار داشت: هیئت والیبال این شهرستان برای سومین بار متوالی میزبانی مسابقات والیبال بانوان جام فجر را بر عهده گرفته و این در حالی است که امسال سطح مسابقات و شرکت تیم ها افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

وی ادامه داد: شهرستان های بویین میاندشت، فریدونشهر، فریدن، گلپایگان، خوانسار، تیران و فولادشهر و همچنین شهرهای افوس و دامنه از جمله مناطقی هستند که برای این دوره از مسابقات باهم به رقابت می پردازند.

رییس اداره ورزش و جوانان فریدونشهر اضافه کرد: در این دوره از مسابقات که به مدت سه  روز در روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه 23 ،24 و 25 بهمن در سالن تختی این شهرستان برگزار می شود هفت نفر از داوران به قضاوت می پردازند.

یسلیانی  تصریح کرد: در روز اختتامیه این دوره از مسابقات در روز جمعه 25 بهمن ماه به تیم های برتر جوایز نقدی به همراه حکم قهرمانی اهدا می شود.

وی با بیان اینکه بانوان شهرستان فریدونشهر از ورزش والیبال استقبال زیادی داشته اند بیان کرد: در چند سال اخیر توجه ویژه ای به ورزش بانوان به خصوص رشته والیبال شده است.

  1. بیژن گفت:

    قبلا هم راجع به ورزش منظم ( از درد حرف تا حرف درد – mojtamaevarzeshifr.mihanblog.com ) نوشتیم مهمترین نکته ای که وجود داره اینه که سهم بانوان از همون نیم تا یک درصد ورزش منظم یه چیزی حدود دو تا سه دهم درصد از کل جمعیت شهرستانه واین یه هشدار جدیه که در کوتاه مدت ، میان مدت و طولانی مدت اثر سوء و ماندگارشا روی همه اقشار جامعه از خردسال و نونهال تا کهنسالش میذاره مسابقات و مدال و …معیار مناسبی برا مانور دادن نیست .

Go to TOP