چاپ خبــر
سوال ها و پاسخ مسئولین را در این صفحه ببینید؛

طرح سوال از شما/پاسخ مسئولین از ما

شما در این صفحه می توانید در قسمت نظر شما سوال خود را از مسئولین شهرستان بپرسید و ما با هماهنگی با مسئول مربوطه به طور مستقیم نظر ایشان را روی سایت قرار خواهیم داد یا با پیگیری پاسخ داده شده را خودمان منتشر خواهیم کرد.

 

پس شما می توانید از هر مسئول سوال یا انتقاد خود را مطرح کنید. بدیهی است عدم پاسخ گویی مسئولین را نیز اعلام خواهیم کرد.

 

  1. پونه زار گفت:

    اولین سوال را ما می پرسیم جناب آقای شهردار آیا آتش نشانی فریدونشهر آماده حوادث بزرگ و غیر قابل پیش بینی است؟ باتشکر سایت پونه زار

  2. سلام سوال من از خود سایت پونه زاره چه طوری میتونم با شما همکاری کنم؟

    • پونه زار گفت:

      سلام این صفحه مخصوص پاسخ گویی مسئولین شهرستانه ولی جهت همکاری با ما می تونید یک پیام به info@pounezar.ir بفرستید و مشخصات، تخصص و علاقه مندی همکاری خود را در ان قید کنید با شما تماس می گیریم

  3. توازهی گفت:

    سلام سوال من از آقای زمانی مسئول اداره منابع طبیعیه.
    داریم به بهر نزدیک می شیم فکری برا کرفس های در حال نابودی کردن مثلسال گذشته غارت نشن؟

  4. بنظرم یه نظر سنجی از فعالیت دستگاههای مختلف مستقر در شهرستان در سایت پونه زار از مردم بشه بهتره .

  5. یسلیانی گفت:

    آیا ساختمان قبلی شبکه بهداشت و درمان متعلق به حوزه علمیه است یا مرکز بهداشت؟(با توجه به کمبودفضا برای مرکز مادر و کودک)

    آیا زمین حوزه علمیه در حال تاسیس متعلق به کشاورزان است یا حوزه علمیه (خریداری شده یا اجاره)

  6. 0372 گفت:

    سلام
    میشه لطف کنید و گزارشی از عملکرد پیست اسکی در دوران مدیریت قبلی و مدیریت فعلی منتشر کنید؟ اصلا پیست اسکی به نسبت پیشرفت کرده یا پسرفت؟ درآمد پیست چقدره؟ هزینه هاش چقدره؟ اصلا کی به کیه؟

  7. من از مسئول تربیت بدنی سوالم اینه که چرا استخر فریدونشهر را تعطیل نمی کنند و برای چی با این همه هزینه اصرار بر باز بودن این مکان داره، اصلا واسه چی این همه واسه استخر فریدونشهر هزینه کردن، به جاش به هیات های ورزشی کمک ورزشی می کردن و بهشون تجهیزات می دادن.یه تشکر هم از همسر مسئول تربیت بدنی داشتم که با برگزاری کلاس آمادگی جسمانی سالمندان مادر پیر منو به باشگاه برد تا ورزش کنه و خدا راشکر هم از لحاظ روحی و هم جسمی حالش بهتر شد.

  8. بیژن گفت:

    سئوال من از آقای سیاوشی : تو یه فاصله تقریبا صد متری یه مسجد گلستان داریم ، یه مصلی میخواد ساخته بشه ، یه حسینه شهدا . تو یه شهرستان که رشد جمعیت منفیه ، با اینهمه مسجد چه نیازی به این دوتا طرح وجود داره مگه الان معضل ما اشتغال و مهاجرت نیست ؟

  9. صالحی گفت:

    باسلام خدمت مسولین سایت پونه زارونماینده محترم مجلس جناب آقای اسفنانی.همونطورکه همه مامطلع هستیم فریدونشهر با مشکلات زیادی مواجه است ولی آیابهترنیست که باوجوداین همه مشکل روی مشکل اصلی که همون اقتصادوبیکاری جوانان فریدونشهرهست تمرکزکنیم تااینکه حتما این مشکل روحل کنیم.بنظرم باحل این مشکل،مشکلات زیاددیگه خودبه خودحل میشه.خیلی دوس دارم بدونم نظر نمایندمون راجب این پیشنهادی که دادم چیه؟

Go to TOP