چاپ خبــر

اجرای طرح جامع احیای حوضه‌ی آبریز زاینده‌رود کلید خورد

در نخستین جلسه‌ی شورای هماهنگی مدیریت حوضه‌ی آبریز زاینده‌رود، اجرای طرح جامع احیای حوضه‌ی آبریز زاینده‌رود کلید خورد.

 به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا؛ نخستین جلسه‌ی شورای هماهنگی مدیریت حوضه‌ی آبریز زاینده‌رود به ریاست وزیر نیرو و با حضور معاونان وزرای نیرو، جهادکشاورزی، صنعت، معدن و تجارت هم‌چنین استانداران اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری در دفتر وزیر نیرو برگزار شد.

«رسول زرگرپور»، استاندار اصفهان با بیان مصوبات این شورا گفت: در این جلسه ضمن تصویب اصول حاکم بر مدیریت حوضه‌ی آبریز زاینده‌رود، در خصوص منابع و مصارف حوضه‌ی آبریز در شش ماه آینده سال آبی بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان پیشنهادات خود در این خصوص تصریح کرد: تهیه‌ی سه سند منابع و مصارف بطور طبیعی، منابع و مصارف بر اساس برنامه‌ی دولت و سند تعیین خسارت حاصل از این برنامه از سوی دولت تصمیمات لازم اتخاذ شد.

استاندار اصفهان با بیان اینکه ادامه‌ی این بحث به جلسه‌ی آینده موکول شد، اظهار کرد: در این جلسه هم‌چنین در خصوص چگونگی شرکت نماینده‌ی کشاورزان هر استان در شورا با استعلام از وزارت جهاد کشاورزی تصمیم‌گیری شد.

براساس این گزارش، طرح جامع احیای حوضه‌ی آبریز زاینده‌رود در دی‌ماه در 9 بند توسط شورای عالی آب به تصویب رسید که سه‌شنبه اجرای این طرح در شورای هماهنگی مدیریت حوضه‌ی آبریز زاینده‌رود کلید خورد.

Go to TOP