چاپ خبــر

احتمال سفر روحانی به اصفهان برای حل مشکل زاینده رود

حل بحران زاینده رود درخواست نمایندگان از ریاست جمهوری است. مجمع نمایندگان استان اصفهان روز گذشته با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پونه زار به نقل از ایمنا؛ عباسعلی منصوری آرانی نماینده مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار سیاسی ایمنا در پاسخ به این سوال که چه مسائلی در جلسه روز گذشته نمایندگان با رئیس مجلس مطرح شد گفت: در جلسه روز گذشته که با حضور رئیس مجلس برگزار شد نمایندگان استان از مسائل و مشکلات حوزه نمایندگی خود به رئیس مجلس شورای اسلامی توضیح دادند.
وی همچنین افزود: بیشترین مسئله ایی که در جلسه مجمع نمایندگان استان با رئیس مجلس عنوان شد بحران آب و خشکسالی زاینده رود بود که رئیس مجلس قول پیگیری آن را دادند.
منصوری در ادامه خاطر نشان کرد: علاوه بر معضل بی آبی، مسائلی مانند آلودگی هوا، بیکاری در شهرهای مختلف اصفهان و مسائل و مشکلاتی که صنایع استان با آن روبرو هستند مطرح شد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان همچنین به توجه رئیس مجلس به مشکلات اصفهان اشاره و خاطر نشان کرد: در این جلسه لاریجانی قول همکاری و مساعدت به نمایندگان اصفهان داد و پیگیری بحران آب در استان اصفهان را در اولویت های کار مجلس دانست.
وی در پاسخ به این سوال که نامه نمایندگان به رئیس جمهوری مبنی بر در اولویت قرار گرفتن سفر روحانی به اصفهان، در چه مرحله ایی است و آیا می توان امیدوار بود که این سفر در آینده نزدیک انجام شود، گفت:
نمایندگان اصفهان در نامه خود به رئیس جمهوری از دولت خواستند که با سفر به اصفهان مشکلات استان را بررسی کنند و از نزدیک با مسائلی مثل خشکسالی زاینده آشنا شوند و ما امیدواریم که این سفر هر چه زودتر انجام شود.

Go to TOP