چاپ خبــر
در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح شد؛

جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان فریدونشهر برگزار خواهد شد

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر در سال 1393با موضوع بزرگداشت مقام معلم تشکیل شد.

به گزارش پایگاه خبری شهرستان فریدونشهر – پونه زار؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر با تبریک سال جدید و ارزوی موفقیت در زمینه های مختلف با عزم ملی و مدیریت جهادی، برگزاری راهپیمایی عفاف و حجاب و جشنواره خیرین مدرسه ساز را از مهمترین برنامه های هفته بزرگداشت مقام معلم خواند.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام سیاوشی امام جمعه شهرستان  نیز با اشاره به مقام والای معلم اظهار کرد:تاثير گذاري معلمان بر رفتار دانش آموزان بر هيچ كس پنهان و پوشيده نيست و مي توان گفت كه اثرگذاری  محيط آموزش و در راس آن معلمان بر روي دانش اموزان بيش از خانواده ها است.

shora amozesh (2)
همچنین  سرپرست فرمانداری شهرستان فریدونشهر و رییس شورای آموزش و پرورش این شهرستان در این جلسه  گفت : معلمان مهمترین مولفه آموزش و پرورش هستند که در توان علمی کشور تاثیر مستقیم دارند. غلامرضا یسلیانی با اعلام اینکه جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان فریدونشهر با همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز کشور و استان :چهارشنبه سوم اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد  ابراز امیدوراری کرد: افراد خیر در شهرستان فریدونشهر شناسایی  و به این جشنواره دعوت شوند. وی  با اشاره به فرسوده بودن ساختمان بسیاری از مدارس این شهرستان،  بر لزوم نوسازی و مقاوم سازی این مدارس تاکید کرد و خواستار پیگیری این مسئله شد.

shora amozesh (1)

Go to TOP