چاپ خبــر

شهرستان فریدونشهر مستعد احداث کارخانه های تبدیلی است

نماینده مردم داران، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان فریدونشهر مستعد احداث و توسعه کارخانه های تبدیلی مانند تولید کنسرو ماهی است.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، محمد علی اسفنانی روز چهارشنبه در بازدید از کارخانه کنسرو ماهی فریدونشهر به مناسبت روز کارگر افزود: با توسعه و گسترش واحدهای پرورش ماهی و توسعه کارخانه های تبدیلی مانند کنسرو ماهی می توان افق روشنی را برای آینده این شهرستان در اشتغالزایی و پیشرفت اقتصادی آن رقم زد.

وی از انجام رایزنی جهت احداث یک کارخانه دیگر در شهرستان فریدونشهر خبر داد و گفت: زمانیکه این موضوع نهایی شد جزئیات آن بیان می شود.

این نماینده مجلس، وجود آب و ظرفیت تولید ماهی در فریدونشهر را از مزیت های عالی آن خواند و تاکید کرد: سرمایه گذاری در شهرستان فریدونشهر و از والاترین کارهاست.

وی از اشتغال به کار حدود یکصد نفر در این کارخانه ابراز خرسندی کرد و از مسئولین خواست نهایت همکاری را در حل مشکلات این کارخانه داشته باشند.

اسفنانی همچنین برای حل مشکل راه و سوخت گاز کارخانه کنسرو ماهی فریدونشهر قول مساعد داد.

  1. صالحی گفت:

    باسلام.من به نوبه خودم به تمامی مسولین زحمت کش فریدونشهر خداقوت میگم خصوصا نماینده محترم فریدونشهر جناب آقای محمدعلی اسفنانی که شاهدزحمات ایشان بودیم.امیدوارم با تلاش همگانی مسولین ومردم فریدونشهر آینده بسیار خوبی رابرای این شهرستان رقم بزنیم.به امیدروزهای بهتر

Go to TOP