چاپ خبــر

اشتغال و کار، اولویت اول شهرستان فریدن است

اگر به دنبال رفع مشکلات کشور و تحقق سند چشم انداز هستیم الزما باید به کار و تولید اهمیت ویژه ای داده شود.

به گزارش تیم رصد فضای مجازی پایگاه خبری پونه زار، اسفندیار تاجمیری در همایش کارگران و کارفرمایان شهرستان داران به بازدید مقام معظم رهبری از مجموعه صنعتی مپنا در فردیس کرج و دیدار با کارگران آن واحد و اهمیت کار و تولید در فرایند چرخه اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: باید این فرهنگ اشاعه پیدا کند.

وی با استناد به سخنان ریاست جمهوری در جشن کارگری ورزشگاه آزادی، ایجاد تشکل‌های کارگری را راهی برای بیان مشکلات کارگران و استفاده از راهکارهای مناسب بیان داشت و افزود: انجام کارخوب باعث راضی بودن کارگر و کارفرما می گردد.

فرماندار داران بحث اشتغال و تولید را در شهرستان از اولویت های اول عنوان کرد و خواستار فراهم آوردن بسترهای آن در همه ادارات و نهادهای دولتی و غیردولتی شد.
وی خاطرنشان کرد: گرچه در دولت های قبلی برخی ازکارهای زیر بنایی انجام شده ولی زیرساخت های فعلی کارساز و چندان رضایت بخش نیست.

تاجمیری ضمن اشاره به ضعف روحیه تعاون و کارجمعی در شهرستان خواستار اصلاح برخی رویه ها و سلایق در حوزه کار و اشتغال شد. گفتنی است؛ این همایش با حضور 300 کارگر و کارفرما در محل سالن اجتماعات ۱۷ شهریور شهر داران برگزار و از کارگران نمونه تقدیر به عمل آمد.

Go to TOP