چاپ خبــر

حمایت 746 حامی از ایتام الیگودرزی در سال گذشته

مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز گفت: طی سال 92 بیش از 746 حامی در شهرستان الیگودرز حمایت ایتام بی‌سرپرست و بدسرپرست را بر عهده گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، علیرضا حاجیعلی گفت: با توجه به اهمیت کمک به ایتام و مستمندان و همچنین توصیه بزرگان دین در جهت کمک به ایتام، کمیته امداد شهرستان الیگودرز با اجرای طرح اکرام ایتام که طرحی در راستای تعامل بین امداد و حامیان است، توانسته در سال گذشته بیش از 746 حامی جذب کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز با بیان اینکه در 12 ماهه سال گذشته، 746 نفر از حامیان این شهرستان حمایت از 284 نفر را در قالب طرح اکرام ایتام، محسنین و.. برعهده گرفته‌اند، ادامه داد: حامیان ایتام در این مدت مبلغ 2 میلیارد و 250 میلیون ریال به صورت نقدی و بالغ بر 607 میلیون و 810 هزار ریال به صورت غیرنقدی به ایتام تحت حمایت خود اهدا کردند.

وی در خصوص اجرای طرح محسنین نیز عنوان کرد: تعداد 47 حامی سرپرستی، 32 نفر از ایتام این شهرستان را در قالب طرح محسنین برعهده گرفته و در مجموع بیش از 2 میلیارد و 858 میلیون ریال از طریق اجرای این طرح‌ها در سال 92 در این شهرستان جمع‌آوری شده است که امیدواریم در سال جدید نیز با پیگیری‌های به عمل آمده تعداد حامیانی که سرپرستی ایتام را به عنوان فرزند معنوی خود برعهده می‌گیرند، بیشتر شوند.

مدیر کمیته امداد شهرستان الیگودرز با تأکید بر اینکه این حامیان در مناسبت‌های مختلف در اجرای برنامه‌های ویژه مانند جشن رمضان به یاری کمیته امداد می‌آیند، متذکر شد: از این طریق بخشی از نیازهای آتیه کودکان و نوجوانان یتیم و بی‌سرپرست تأمین می‌شود.

حاجیعلی با قدردانی از خیرین و نیکوکاران این شهرستان، گفت: کمیته امداد نهاد مردمی با همکاری مردم نیک‌اندیش و خیرخواه آماده هرگونه کمک مادی و معنوی به نیازمندان در سال جاری است.

Go to TOP