چاپ خبــر

الیگودرز می‎تواند بازار هدف خوبی باشد

نماینده مردم الیگودرز در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی معتقد است، این شهرستان می‎تواند بازار خوبی برای استان‎های هم‎جوار باشد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از ایسنا، محمدتقی توکلی در همایش صبح و نشاط که در الیگودرز برگزار شد، گفت: جنایات اسرائیل را در غزه محکوم می‎کنیم و از مردم بابت حضور خوبشان در روز قدس تشکر می‎کنم که بار دیگر همبستگی خودشان را با مظلومان فلسطینی نشان دادند.

وی درباره برنامه صبح و نشاط، اظهار کرد: چنین برنامه‎هایی نقش خوبی در همگانی کردن ورزش دارد و شور خاصی در مردم ایجاد می‎کند.

توکلی ادامه داد: حضور مردم الیگودرز در برنامه صبح و نشاط عالی بود و شهرستان ما مردم ورزش‎دوستی دارد و از اینکه شور و نشاط خاصی بین مردم به‎وجود آمده خوشحال هستیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: الیگودرز یکی از شهرستان‎های بزرگ استان لرستان است و به‎خاطر موقعیت خوبی که دارد و همسایگی با پنج استان، می‎تواند بازار هدف خوبی باشد.

وی اضافه کرد: وجود جنگل و مراتع، آبشارها، رودها، میراث فرهنگی و… باعث شده این شهرستان برای گردشگری مناسب باشد.

توکلی با دعوت از سرمایه‎گذاران برای حضور در الیگودرز، تصریح‌کرد: اینجا با توجه به شرایط مطلوبی که دارد برای سرمایه‎گذاری مناسب است و امیدوارم سرمایه‎گذاران به الیگودرز بیایند و در اقتصاد مقاومتی تولید خودشان را اینجا انجام دهند.

نماینده مردم الیگودرز گفت: از تمامی کسانی که زحمت کشیدند و این برنامه را تدارک دیدند، کمال قدردانی و سپاس را دارم و سعی می‎کنیم بازهم چنین برنامه‎هایی را در الیگودرز برگزار کنیم.

Go to TOP