چاپ خبــر

پاسگاه پلیس راه در مسیر الیگودرز – اصفهان احداث می شود

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان از ایجاد پاسگاه پلیس راه در مسیر الیگودرز – اصفهان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از مهر، حسن رحمانی در جریان بازدید از وضعیت پاسگاههای پلیس راه استان اظهار داشت: با توجه به موافقت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای پاسگاه پلیس راه الیگودرز در محل جدید در مسیر الیگودرز – اصفهان احداث می شود.

وی عنوان کرد: این محل برای احداث پاسگاه در جریان بازدید مشترک با مسئولان پلیس راه، کارشناسان راه و شهرسازی استان و این اداره کل تعیین شد که به زودی عملیات اجرایی این پروژه آغاز می شود.

رحمانی بیان داشت: همچنین تعمیرات اساسی ساختمان پاسگاه پلیس راه خرم آباد – اندیمشک نیز در اسرع وقت به اتمام خواهد رسید.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه های استان لرستان با بیان اینکه احداث و تجهیز پاسگاههای پلیس راه از ماموریتهای محوله به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است گفت: تا کنون این امر با جدیت پیگیری و انجام شده است.

وی افزود: به منظور اولویت بندی اقدامات لازم برای بررسی و رفع نیازهای ضروری پاسگاههای فعال در سطح محورهای لرستان بازدیدهایی صورت گرفته است.

رحمانی با تاکید بر ضرورت تسریع در اتمام فاز اول ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه سه راهی زانوگه بیان داشت: فاز دوم این پروژه شامل محوطه سازی و احداث سایبان با هدف تکریم ارباب رجوع در این محل و پاسگاه ملاوی به زودی صورت می گیرد.

وی با اشاره به وضعیت پاسگاه پلیس راه سه راهی چالانچولان نیز ادامه داد: در خصوص رفع مشکل آب شرب این پاسگاه مقرر شده که دو مخزن تهیه و در محل پشت بام پاسگاه نصب تا از طریق پمپاژ آب این مشکل حل شود.

Go to TOP