چاپ خبــر

الیگودرز برای سرمایه‎گذاری ظرفیت‎های مناسبی دارد

دادستان الیگودرز گفت: شهرستان الیگودرز برای سرمایه‎گذاری ظرفیت‎های مناسبی دارد.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، امیرهوشنگ فتحی به موقعیت جغرافیایی این شهرستان اشاره کرد و گفت: الیگودرز با 5 هزار و 800 کیلومتر مربع در شرقی‎ترین نقطه استان لرستان و در همسایگی استان‎های مهم چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی و خوزستان قرار دارد که این ویژگی منحصر به‌فرد و نزدیکی با مناطق صنعتی و مرکز کشور می‎تواند این شهرستان را به قطب صنعتی استان لرستان و حتی کشور تبدیل کند.

وی به امنیت حاصل از خون شهدا و تلاش مسئولان و متولیان اشاره کرد و عنوان داشت: بدون شک یکی از شاخص‎های لازم جهت سرمایه‎گذاری، امنیت پایدار است که خوشبختانه شهرستان الیگودرز این ویژگی‎ها را دارد که هم اکنون میل و رغبت سرمایه‎گذاران جهت ایجاد سرمایه‌گذاری در این منطقه دلیل امنیت حاکم در این حوزه است.

دادستان الیگودرز افزود: در سالی که با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب به سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین شده است، به جهت تحقق خواسته معظم‌له همه مردم و مسئولان باید تلاش کنند و در این راستا ما از تمام سرمایه‎گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‎گذاری در الیگودرز دعوت می‎کنیم و اطمینان می‎دهیم که دستگاه مقتدر قضایی همچون گذشته و قاطعانه با کسانی که بخواهند برای مردم و سرمایه‎گذاران ایجاد ناامنی نمایند برخورد می‌کنیم.

فتحی با اشاره به لزوم گسترش و افزایش اطلاع‌رسانی گفت: از رسانه‌ها و مطبوعات تقاضا داریم، همچون گذشته نقش تاثیرگذار خود را در این زمینه ایفا کنند.

وی افزود: باید از تمام مسئولان به ویژه امام جمعه، اعضای شورای تامین، فرماندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، پرسنل قضایی، اداری، نیروهای انتظامی و امنیتی و بسیج و مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور الیگودرز به جهت همراهی و همکاری با خادمین خود تقدیر و تشکر کنیم.

  1. ناشناس گفت:

    باسلام خدمت برادر بزرگوارم امیر هوشنگ فتحی امنیت الیگودرز مدیون زحمات جنابعالی و دیگر همکاران محترمتان است

Go to TOP