چاپ خبــر
توسط استاندار لرستان

سرقت مسلحانه در اليگودرز تکذيب شد

استاندار لرستان گفت:خبر سرقت مسلحانه از شهرستان اليگودرز در برخي از رسانه‏‌ها به ويژه رسانه ملي را تکذيب مي‌‏کنم.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از پايگاه خبري پليس، «هوشنگ بازوند» در خصوص خبري که در برخي از رسانه‌‏ها به ويژه رسانه ملي و سايت‏‌ها در رابطه با سرقت مسلحانه در اليگودرز منتشر شده است اظهار داشت: حادثه سرقت مسلحانه در استان اصفهان و شهرهاي همجوار آن هيچ ارتباطي به استان لرستان و شهرستان اليگودرز ندارد، از اين رو اخباري که در اين راستا در برخي از خبرگزاري‏‌ها و اخبار رسانه ملي در خصوص استان لرستان و شهرستان اليگودرز پخش شده است را  تکذيب مي‏‌کنيم.

استاندار لرستان در ادامه گفت: لرستان يکي از امن‏‌ترين استان‏‌هاي کشور است که امروز نيز بر اساس آمار شاهد کاهش سرقت در اين استان هستيم، اين در حالي است که به گفته سردار «اسماعيل احمدي‌مقدم» فرمانده  نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در سفر اخير خود به لرستان اين استان  يکي از پنج استان امن کشور است.

«بازوند» يادآور شد: در بحث کاهش جرايم خشن مانند سرقت‎هاي مسلحانه، لرستان رتبه نخست را در کشور به خود اختصاص داده است.

وي خاطر نشان كرد: لرستان طي يک ساله گذشته تاکنون هشت پله از نظر کاهش جرايم ارتقا پيدا کرده و از سال گذشته تاکنون هيچ سرقت مسلحانه‌‏اي در اين استان صورت نگرفته است.

  1. زنده باد لرستانیها و الیگودرزیها و تمام بختیاریها قومی که هر نوع بی احترامی می بینند ولی با صبر و حوصله و جوانمردی حل و فصلش می کنند.

Go to TOP