چاپ خبــر

مستمری مددجویان کمیته امداد الیگودرز 20 درصد افزایش یافت

رئیس کمیته امداد امام الیگودرز گفت: میزان مستمری مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی 20 درصد افزایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، علیرضا حاجیعلی اظهار داشت: افزایش مستمری مددجویان از ابتدای تیرماه لحاظ شده است.

وی با گرامیداشت هفته اطعام گفت: تعداد 120 خانوار از مددجویان تحت پوشش اطعام شده و با کمک خیرین تعدادی دیگر از آنها در این هفته اطعام دارند.

حاجیعلی با اشاره به اینکه 470 یتیم زیر 18 سال تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) الیگودرز است، افزود: این تعداد توسط یک هزار و 234 حامی حمایت می‌شوند و مورد الطاف معنوی آنها قرار می‌گیرند.

وی افزود: در سال گذشته مقدار 10 تن خشکبار و مواد غذایی به ارزش 400 میلیون ریال در بخش‌های محروم پیشکوه و پشتکوه بشارت با حضور خیرین توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) الیگودرز گفت: در سال 92 بیش از 13 میلیارد ریال حاصل دریافت مشارکت‌های مردمی در الیگودرز بوده است.

وی افزود: در سال گذشته 30 مورد تعمیرات مسکن با اعتبار 209 میلیون ریال، بهسازی و مقام‌سازی مسکن با اعتبار روستایی 792 میلیون ریال و همچنین 30 مورد احداث و خرید مسکن با اعتبار یک میلیارد و 860 میلیون ریال در قالب مسکن مهر مددجویان از جمله اقدامات این نهاد در بخش مسکن بوده است.

حاجیعلی با تقدیر از تلاش‌های حامیان گفت: در سال گذشته حامیان بیش از 4 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیر نقدی به کمیته امداد کمک نموده‌اند.

وی بیشترین مراجعات به کمیته امداد را مشکلاتی نظیر اشتغال، درمان و معیشت عنوان کرد و گفت: با انجام طرح سلامت مشکلات تا حدودی کاهش یافته و مددجویان با موانعی نظیر زیرمیزی و واسطه‌گری‌ها مواجه نیستند.

Go to TOP