چاپ خبــر

دوهزار جلد کتاب و 3 هزار عضو در کتابخانه مشارکتی مرکز تحقیقات معلمان فریدونشهر

بیش از دو هزار جلد کتاب به ارزش تقریبی 200 میلیون ریال به کتابخانه مشارکتی مرکز تحقیقات معلمان شهرستان فریدونشهر تخصیص پیدا کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فریدونشهر – پونه زار؛ مرکز تحقیقات معلمان آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر با داشتن امکانات مناسب به  مکان مناسبی برای مطالعه و تحقیق و پژوهش دانش آموزان و همکاران فرهنگی شده است .

ketab 930411 (4)

مرکز تحقیقات با وجود بیش ز دوهزارجلد کتاب با موضوعات  ادبی , روانشناسی ,تاریخ و جغرافی , پزشکی , ریاضی ,زبان ,هنری ,مذهبی ,ورزشی و…و همچنین مجلات , روزنامه ها و فصل نامه ها برای مقاطع سنی مختلف  مراجعین زیادی را به سوی خود جذب کرده و از زمانی هم که با نهاد کتابخانه عمومی کشور قراداد همکاری منعقد نموده  است کتب کمک درسی کاردانی , کارشناسی و کارشناسی ارشد و دیگر کتب  و مجلات  مختلف با موضوعات متنوع به این مرکز اختصاص  یافته است.

ketab 930411 (1)

حسن تواضعی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونشهر درباره این کتابخانه با اشاره به اینکه این کتابخانه در سال 90 از طرف اداره کل کتابخانه های استان به عنوان کتابخانه مشارکتی معرفی شده و بیان این مطلب از وجود بیش از 7 هزار جلد کتاب در این کتابخانه خبر داد و افزود : کتاب های جدید با موضوعات ریاضی ، ادبی ، پزشکی ، هنر ، فلسفه ، نجوم و بیش از 40 عنوان مجلات مختلف توسط اداره کل کتابخانه های استان به این کتابخانه تخصیص پیدا کرده است . وی با بیان اینکه بیش از 3 هزار نفر عضو این کتابخانه هستند گفت : تعداد مراجعات چه همکاران فرهنگی و چه غیر فرهنگی به این کتابخانه بسیار زیاد است ولی متاسفانه فضای وجود جوابگوی این حجم مراجعات نیست و باید در اینده تدابیری جدید در این زمینه برای حل مشکل فضای کتابخانه طرح شود.

ketab 930411 (2)ketab 930411 (7)

Go to TOP