چاپ خبــر

اصفهان در روز قدس نبض بیداری شیعه است

اصفهان شهر شهیدان در روز قدس نبض بیداری شیعه و پایگاه نفرت و انزجار از خباثت‌ها و جنایات وهابی و سلفی در محکومیت ارتجاع و حامیان جاهل جریان تکفیری در منطقه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار به نقل از فارس، شورای اسلامی شهر اصفهان به‌مناسبت روز جهانی قدس جنایات رژیم اشغالگر را محکوم کردند و با صدور بیانیه‌ای از مردم خواستند که به صورت همه جانبه در راهپیمایی روز قدس شرکت کنند که شرح این بیانیه در زیر آمده است.

در این بیانیه آمده است: مردم همیشه در صحنه اصفهان با شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس با محکومیت جنایات رژیم اشغالگر و حمایت همه‌جانبه از مردم مظلوم فلسطین بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی لبیک گفته و ثابت خواهند کرد که فرمان پیر خمین هرگز دچار فراموشی نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: خیابان‌های شهر حماسه‌ساز اصفهان در روز جهانی قدس عرصه فریاد‌های استکبار‌شکن مردان، زنان و کودکان برای محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها و استکبار جهانی خواهد بود و فرزندان خلف خمینی کبیر(ره) در دیار سپاهان، میدان‌دار حمایت از کودکان مظلوم غزه خواهند بود و هر چه فریاد دارند بر سر رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان گمراه و شکست خورده‌اش می‌کشند.

همچنین در ادامه عنوان شده است: اصفهان شهر شهیدان در روز قدس نبض بیداری شیعه و پایگاه نفرت و انزجار از خباثت‌ها و جنایات وهابی و سلفی در محکومیت ارتجاع و حامیان جاهل جریان تکفیری در منطقه خواهد بود.

این بیانیه تصریح کرده است: امسال آغاز دوران جدید دفاع و مقاومت در غزه و پیروزی اخیر مردم سوریه بر جنایتکاران تکفیری که در انتخابات اخیر تجلی یافت و ادامه موج بیداری اسلامی، مشکلات اقتصادی در دنیای غرب همراه با اعتراضات مردمی بر علیه دولت غربی و اعتصابات داخلی در رژیم اشغالگر قدس سبب شده تا روز قدس امسال متفاوت از سال‌های گذشته باشد.

همچنین در ادامه این بیانیه آمده است: امسال بیش از همیشه حیوان صفتی رژیم غاصب صهیونیستی در کشتار زنان و کودکان فلسطینی سبب هم‌صدایی مسلمانان و آزادگان عالم شده و این سیل عظیم ضد‌استکباری و ضد‌صهیونیستی همچون شمشیری آخته هر لحظه تیز‌تر شده تا در روز جهانی قدس بر سر اربابان پوشالی صهیونیست جنایتکار فرود آید.

در بخش دیگری از این بیانیه عنوان شده است: در روز‌های اخیر موج عظیم حمایت مسلمانان و جوانان شیعه در قالب ارتشی مجازی، یکباره در فضای سایبری عرصه را بر اقدامات دروغین این جنایتکاران بسته و کوس رسوایی این بی‌اخلاقان جهان‌خوار را در عرصه پر‌مخاطب مجازی به صدا درآورد.

در این بیانیه تاکید شده است: روز قدس سرآغاز یک حرکت عظیم مردمی علیه توطئه‌های شکست خورده رژیم جعلی اسرائیل است که بار دیگر ناتوانی خود را در جنگ زمینی و هوایی آشکار ساخته و زمین‌گیر جاذبه معنوی و قدرت ایمان و اراده دلاوران حزب‌الله شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، اعضای دوره چهارم شورای اسلامی شهر شهیدان با شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس، هم‌صدا با مردم ولایت‌مدار این شهر، عزم و اراده خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات آمریکای جهان‌خوار و رژیم غاصب صهیونیستی به نمایش خواهند گذاشت.

Go to TOP