چاپ خبــر

روز قدس نشانه همبستگی مسلمانان با مردم فلسطین است

امام جمعه فریدونشهر گفت: روز قدس نشان از وحدت و همبستگی مسلمانان سراسر جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه است.

به گزارش پونه زار؛ حجت الاسلام و المسلیمن اسماعیل سیاوشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: رژیم صهیونیستی با حمایت و  عزم عمومی مسلمانان جهان نابود شده و نمونه بارز آن استقامت مقاومت در غزه است که تار و پود این رژیم را لرزانده و خواب شب را از آنها گرفته است.

وی ادامه داد: تمام نقشه آمریکا و غرب این است که خاورمیانه یک لحظه رنگ آرامش نداشته باشد و هر روز آبستن حوادث باشد و استکبار سعی دارد با طرح خاورمیانه جدید سعی در ایجاد اهدف و نگرش های جدید با موضوعات منطقه ای و جهانی باشد.
خطیب جمعه فریدونشهر اضافه کرد: مسلمان واقعی کسی است که با وضعیت و شرایط فعلی وظیفه خود را انجام داده و واقف به این باشد که فلسطین قلب اسلام است و این سرزمین از آن مسلمانان خواهد ماند.

ghods 930503 (54)

سیاوشی با اشاره به ابتکار حضرت امام (ره) مبنی بر نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به روز قدس تصریح کرد: با ایجاد روز قدس بنای گروه های مقاومت شکل گرفت و انتقاضه های اول و دوم انجام شد و این استکبار جهانی است که هول کرده و از هر ترفندی برای رسیدن به مقاصد شوم خود استفاده می کند.

وی گفت: جهان اسلام و کشور اسلامی ایران اگر به دنبال امنیت و عزت است باید استقامت کرده و در سایه اسلام و وحدت مقاومت کند.

امام جمعه فریدونشهر با تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر به مسلمانان و روزه داران، افزود: فطریه هر روزه دار سه کیلوگرم گندم تعیین شده که می توان قیمت آن را برای هر نفر جدا و قبل از خواندن نماز عید به مراکز جمع آوری فطریه تحویل داد.

Go to TOP