چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

حضور چشمگیر ملت ایران پاسخ به یاوه‌گویی‌های آمریکا بود

امام جمعه فریدونشهر گفت: حضور چشمگیر و خیره کننده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ به یاوه گویی ها استکبار جهانی بود.

به گزارش پایگاه خبری پونه زار، حجت الاسلام اسماعیل سیاوشی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته فریدونشهر اظهار داشت: حضور گسترده مردم در خلق حماسه سیاسی نشان داد که آمادگی دارند از تمام توانمندی های خود برای ضربه زدن به دشمنان نظام استفاده کنند.

وی اضافه کرد: مردم بدانید انقلاب اسلامی در سراسر دنیا در حال حاکمیت است اگر حضور سیاسی ایران اسلامی نباشد امنیت و آرامش در سوریه، افغانستان و عراق برقرار نخواهد شد و امروز حاکمیت اسلامی ایران بر لبنان و فلسطین درخشان است و امریکا می داند اگر اشتباهی کوچک در به میدان آوردن گزینه نظامی کند رزمندگان ایران اسلامی و حزب الله لبنان به کمک پهبادها، موشک ها و توان نظامی خود تلاویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.

امام جمعه فریدونشهر خاطر نشان کرد: گزینه ما پیروی از ولایت مطلقه فقیه و مرم سالاری دینی است گزینه ما دانشمندان جوان ما و اعتماد به نفس بالای ملت ایران است.

وی افزود: امروز کشور ایران اسلامی در تمام عرصه و زمینه های علمی، پزشکی، هسته ای و سیاسی در حال پیشرفت و استقلال می باشد و در تمامی مسائل حرفی برای گفتن دارد.

Go to TOP