چاپ خبــر
با بررسی آب چشمه لنگان مطرح شد؛

آب فریدونشهر از لحاظ میکروبی و شیمیایی آلوده نیست/ کدورت آب برطرف می‌شود

روز گذشته نماینده مردم در مجلس به همراه رئیس و مسئولان شبکه بهداشت و درمان فریدونشهر به اداره آبفا رفتند تا ضمن آگاهی از روند پیشرفت طرح‌های آبفا در فریدونشهر، با بررسی کارشناسی از سالم بودن آب فریدونشهر اطمینان حاصل نمایند.

  1. جناب مقدسی ازخدمات وزحمات شمامتشکریم

  2. باسلام
    ازپوشش خبری بسیارعالی ورفع نگرانی مردم توسط سایت بصیرپونه زارنهایت سپاس راداشته .درضمن ازدقت نظر کلیه دست اندرکاران شهرستان ازجمله نماینده وکارکنان وظیفه شناس بهداشت وآبفای فریدونشهرسپاسگزاریم.

  3. ببخشید کدام یک از این آقایان کارشناس این امر بوده اند که نظر،نظر کارشناسی محسوب گردد؟

    • رضا گفت:

      ببخشید رئیس شبکه بهداشت به همراه دو کارشناسش و خود رئیس آبفا را کارشناس به حساب نمی‌آورید؟

      • گفتم کارشناس در این امر( آب)نه رئیس شبکه و نه دو نفر دیگر در این زمینه کارشناس نیستند.آیا رئیس شبکه=کارشناس حوزه آب میباشد.

        • رضا گفت:

          ببخشید کارشناس مسائل بهداشتی شهرستان آب را بررسی نکنه کی باید بررسی کنه؟

          • دورۀ کارشناسی ارشد مهندسی و مدیریت منابع آب به منظور تربیت متخصصانی تدوین شده است که بتوانند در زمینه‌های شناخت منابع آب و کنترل و بهسازی کیفیت منابع آب، نیازهای آبی،ذخیره، کنترل و انتقال، انحراف و توزیع آب اطلاعات لازم رابه دست آورند و در مراحل مختلف طراحی، نظارت و مدیریت پروژه‌های آب کار کنند. این را میگویند کارشناس اب. نه رئیس و نایب رئیس و معاون و کارشناس بهداشت و غیره . چون بهداشت آب به دلیل اهمیت آن جدا از کارشناس بهداشت میباشد و کارشناسی بهداشت جنبه عمومی و کلی دارد آما کارشناسی آب فقط به موضوع پر اهمیت آب می پردازد.

Go to TOP