چاپ خبــر

زرگرپور: فرمانداران مبشر و مبلغ رویکردهای دولت باشند

استاندار اصفهان با بیان اینکه فرمانداران این دولت موظف هستند که مبشر و مبلغ رویکردهای دولت باشند، گفت: اصلاح طلب و اصولگرا بودن فرمانداران مهم نیست، اما اگر کارگزاری شعار این دولت را قبول نداشته باشد نباید در مجموعه دولت قرار بگیرد.

به گزارش پونه زار به نقل از خبرنگار ایسنا در  درگلپایگان، رسول زرگرپور امروز(یکشنبه) در جلسه شورای اداری گلپایگان و همچنین مراسم تودیع و معارفه فرماندار شهرستان اظهار کرد: فرماندار جدید شهرستان گلپایگان در گذشته با سمت‌های فرماندار، معاون فرماندار، بخشدار، شهردار و…مشغول به فعالیت بوده است و یکی از با سابقه‌ترین نیروهای استانداری می‌باشد. همچنین وی برای شهرستان گلپایگان فرد بومی است و قطعاً از این پس شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر گلپایگان خواهیم بود.

وی ادامه داد: دولت کنونی در یک حماسه شکل گرفت و با وجود اینکه تمام کاندیداهای ریاست جمهوری خواستار اعتلای ایران اسلامی بودند اما مطالبات مردم به شعارها و برنامه‌های دکتر روحانی نزدیک‌تر بود و اکنون هم دولت به شعارهای خود وفادار مانده است و تلاش بر این است که آنها را محقق کند.

استاندار اصفهان گفت: تورم در یکسال اخیر به خوبی کنترل شده است گرچه شیرینی آن را هنوز مردم نچشیده‌اند، اما آمار و ارقام این کاهش را به خوبی نشان می‌دهد. همچنین برنامه‌های اقتصادی دولت در قلب یک برنامه منسجم طی شش ماه به جمع بندی رسیده که این امر نیز می‌تواند در کنترل رکود بسیار تاثیرگذار باشد.

طرح تحول نظام سلامت از شاهکارهای دولت تدبیر و امید

زرگرپور با اشاره به پيام قدرداني مدير كل يونسكو درخصوص عملكرد دولت در توسعه علمي و فرهنگي كشور در رابطه با طرح تحول نظام سلامت خاطر نشان کرد: یکی از شاهکارهای دولت طرح تحول نظام سلامت بوده است. در استان اصفهان برای هر24 ساعت مبلغ 200میلیون تومان به حساب دانشگاه علوم پزشکی واریز می‌شود و ما باید همواره شرایطی را فراهم کنیم که بیماران تنها دغدغه بیماری خود را داشته باشند .

وی افزود: فرمانداران این دولت موظف هستند که مبشر و مبلغ رویکردهای دولت باشند. اصلاح طلب و اصولگرا بودن آنها مهم نیست، اما اگر کارگزاری شعار این دولت را قبول نداشته باشد نباید در مجموعه این دولت قرار بگیرد همچنین زمانی که دولت عوض می‌شود رویکرد جدیدی ارایه می‌شود و این کاملاً منطقی است که مردم انتظار داشته باشند شاهد تحولاتی در شهرستان خود نیز باشند.

استاندار اصفهان ادامه داد: کسانی که چهار مشخصه اعتدال، تخصص، تعامل و تعهد را داشته باشند به عنوان فرمانداران منتخب می‌شوند و آنهایی هم که این سمت را دارند جا به جا می‌کنیم تا انتظارات مردم ادا شود و کسانی هم که این مشخصات را ندارند به شغل قبلی خود بر می‌گردند.

وی با بیان اینکه اگر خواهان توسعه و پیشرفت هستیم باید از افراطی گری بپرهیزم و اعتدال را پیش کنیم، گفت: تمام نیروهای سیاسی با فرماندار در ارتباط باشند و فرماندار نیز از نقطه نظرات همه استفاده کند و همه جناح‌ها احساس کنند که حرف‌هایشان شنیده می‌شود.

Go to TOP