چاپ خبــر

نگرش واقع بینانه به 4شهرستان منطقه فریدن بزرگ خواسته مردم این منطقه از استاندار جدید اصفهان می باشد

محمدعلی اسفنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان پیرامون انتخاب جدید استاندار اصفهان و نخستین تقاضاهای مردم حوزه انتخابی خود خطاب به رسول زرگرپور اظهار کرد: متاسفانه مردم مناطق فریدن و فریدون شهر و چادگان تحت نگاه برخورداری استان اصفهان مورد ظلم واقع شده‌اند.

 

به گزارش پونه زار محمدعلی اسفنانی  با ذکر کردن دلایل متعدد در باب اهمیت رسیدگی به مناطق غرب استان اصفهان و همچنین جایگاه والای این مناطق در تامین آب شرب اصفهان و دیگر مناطق استان بیان کرد: متاسفانه در چند سال اخیر نگاه‌ها و توجهات خوبی به این مناطق در رابطه با سیاست‌های اتخاذ شده نسبت به امور مردم این شهرستان‌ها نشده است.

نماینده مردم فریدن ، فریدونشهر ،چادگان و بویین میاندشت  در مجلس نهم گفت: اعتقاد دارم که مناطق غرب اصفهان و شهرهایی چون چادگان، فریدن و فریدونشهر از جمله مناطقی از استان اصفهان هستند که به دلیل عدم توجه و رسیدگی کافی مسئولان امر، نه تنها در استان بلکه در کشور جزو مناطق خیلی محروم محسوب می‌شوند.

وی ابراز داشت: بنده به عنوان نماینده مردم فریدونشهر، فریدن و چادگان به عنوان زبان گویای آنها از استاندار جدید همان توقع و درخواستی را دارم که آنها دارند و در درجه اول حل معضل بیکاری در این مناطق است.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه نرخ رشد بیکاری در این مناطق به دلیل عدم توجه کافی در نگاه مسئولین و نرخ رشد مهاجرین این مناطق نیز افزایش یافته است، بطوری که از تعداد 240 هزار نفری که در سال 57 دراین مناطق ساکن بوده‌اند با توجه به افزایش دو برابری رشد جمعیت در حال حاضر جمعیت ساکن این مناطق در حدود 150 هزار نفر است.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین خواسته، اصلی‌ترین و اساسی‌ترین تقاضای ما از استاندار جدید نگرش واقع بینانه به مناطق محروم استان اصفهان است.

نماینده مردم فریدن ، فریدونشهر ،چادگان و بویین میاندشت در مجلس نهم بیان کرد: مسئولان مربوطه در بدنه جدید مدیریت استانی اجازه دهند که امکانات و تجهیزات در استان براساس نیازها، نه رابطه‌ها توزیع شود.

  1. به نام خدا. با عرض سلام وتشکر مکرر از جناب اقای اسفنانی که هموار درصدد رفع کمبودها.نا رساییها وانتقال مشکلات موجود به منظور مرتفع نمودن, انها در شهرستانهای فوق الذکر میباشند. طرح این سوال وگرفتن پاسخ ان از جناب اقای دکتر زرگرپور بسیار برای مردم منطقه فریدونشهر حایز اهمیت است که ایا انتقال اب از چشمه لنگان ورودخانها وچشمه های اطراف ان با روش کندن کیلومتر ها تونل در دل کوهها وخشکاندن تمام رودخانها وچشمه ها و از بین بردن سفره های زیر زمینی منطقه که منتج به خشکاندن 53 مزرعه وتخلیه سکنه روستاهای دهستان چشمه لنگان گردید. از دید گاه ایشان که ازخبرگان طراز اول مملکت در امور اب وبرق میباشند کاری کارشناسی شده بود واگر این کار از طریق ایجا د سد وانتقال اب از طریق کانل انجام میگرفت واین همه خسارت زیست محیطی به مردم منطقه وارد نمیشد.بهتر نبود.؟

Go to TOP