چاپ خبــر

فرماندار جدید گلپایگان معرفی شد

با حضور استاندار اصفهان، حسین فراست به عنوان سرپرست جدید فرمانداری گلپایگان معرفی شد.

به گزارش پونه زار به نقل از خبرنگار ایمنا از گلپایگان، ظهر امروز و در جلسه شورای اداری شهرستان گلپایگان که با حضور استاندار اصفهان و تمام مسوولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری گلپایگان برگزار شد، از خدمات محسن حسین‌میرزایی تقدیر و حسین فراست به عنوان  فرماندار گلپایگان معرفی شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی امام جمعه گلپایگان در این آیین اظهار کرد: شهرستان گلپایگان همواره با وجود مردمانی مومن و ولایت مدار بر سر زبان ها بوده و نام این دیار به نام مراجع والامقام و فقهای بزرگ جهان اسلام مزین شده است.
وی افزود: افتخار مردم و مسوولان شهرستان این است که همواره سعی دارند پیرو واقعی مقام معظم رهبری و علمای بزرگوار باشند و معتقدند این مسیر همان راه امام راحل، شهدا، ایثارگران و اسلام ناب محمدی است و به همین دلیل فرصت خدمتگزاری به این مردم توفیقی بزرگ محسوب می شود.
امام جمعه گلپایگان با تقدیر از زحمات محسن حسین میرزایی و آرزوی موفقیت برای حسین فراست فرماندار جدید گلپایگان، تصریح کرد: مسوولان شهرستان جز خدمت به مردم و تبعیت از رهبر معظم انقلاب و حمایت از دولت اندیشه دیگری ندارند و سعی همه توسعه و آبادانی شهرستان در سایه تعامل و همدلی است.
وی بیان داشت: عقیده ما این است که هنگامی که یک فرد با رای ملت بر مسند ریاست جمهوری تکیه می‌زند وظیفه همه مردم و مسوولان این است که بدون در نظر گرفتن مسائل جناحی و تنها به عنوان پیروان راستین مقام معظم رهبری از هیئت دولت حمایت کرده و در قبال مسوولیت‌هایشان تلاش کنند.
حجت الاسلام اسماعیلی خطاب به استاندار اصفهان گفت: گلپایگان از شهرستان‌هایی است که با مرکز استان فاصله بسیار دارد و با کمال تاسف دیده شده که در برخی مواقع با کم توجهی مواجه شده و خدماتی که در دیگر شهرستان ها به راحتی ارائه می‌شود به گلپایگان تعلق نمی‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: انتظار مرجعیت معزز، ریاست دفتر مقام معظم رهبری و مردم شهرستان این است که عنایت بیشتری به شهرستان گلپایگان مبذول شود تا مردم مومن این شهرستان در بسیاری از موارد دچار محرومیت و مذیقه نباشند.
صنعت گلپایگان نیاز به ظرفیت افزایی دارد
سید محمدحسین میرمحمدی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار نیز در این آیین اظهار کرد: خدمت به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران توفیق است و بیشتر مسوولان نیز قدر این نعمت را می‌دانند و همواره در تلاش برای خدمت‌رسانی به ملت هستند.
وی افزود: امروز هم مانند تمام ادوار تاریخ انقلاب، محوریت تمام امور ما باید حرکت در مسیر ولایت و در راستای خدمت به مردم باشد که رمز موفقیت و پیشبرد کشور در همین خدمت‌رسانی صادقانه و پیروی از خط ولایت است.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس با تقدیر از زحمات محسن حسین‌میرزایی و آرزوی موفقیت برای حسین فراست فرماندار جدید شهرستان، گفت: مردم از مسوولان انتظار معجزه ندارند و فقط می‌خواهند مسوولان در برابر سوال آنان پاسخگو باشند و آنچه را در توان دارند یا آنچه را که نمی‌توانند انجام دهند با مردم در میان بگذارند.
وی بیان کرد: امروز شهرستان فضای خوبی دارد و می‌توان در سایه وحدت و همگرایی، دوری از افراط و تفریط و تعامل خوب مردم و مسوولان شهرستان ، نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را تقویت کنیم تا به پیشرفت و آبادانی دست یابیم.
میرمحمدی با اشاره به برخی مشکلات مردم شهرستان تصریح کرد: امروز ایجاد منطقه ویژه اقتصادی و توجه به بخش صنعت و کشاورزی از مهمترین مسائل و مطالبات مردم شهرستان است که با عزمی که دولت در راستای حل مشکلات به کار گرفته می‌توانیم به تحقق این خواسته‌ها امیدوار باشیم.
نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس خاطرنشان کرد: در حوزه تولید و صنعت شهرستان در گذشته زحمات بسیاری کشیده شده اما امروز صنعت گلپایگان نیاز به ظرفیت افزایی دارد تا علاوه بر رونق بخش صنعت و تولید، زمینه اشتغال بسیاری از جوانان نیز فراهم شود.
وی اظهار کرد: در ایجاد منطقه ویژه اقتصادی نیز با نظرات کارشناسان، گلپایگان بهترین ظرفیت و شاخصه را برای این امر در استان دارد و امیدواریم با همکاری مسوولان مطالعات این طرح به زودی آماده شود چرا که اجرای خط ریلی اراک- خمین- گلپایگان- اصفهان در کنار ایجاد منطقه ویژه اقتصادی از مطالبات مردم شهرستان است.
حسین فراست فرماندار جدید شهرستان گلپایگان نیز بیان کرد: تمام تلاش ما این است که در سایه آرامش، وحدت، اعتدال و دوری از افراط و تفریط گامی در جهت خدمت به مردم و آبادانی شهرستان برداریم.
محسن حسین میرزایی فرماندار سابق گلپایگان نیز از همکاری مردم و مسوولان شهرستان در طول خدمت وی تشکر و قدردانی کرد.

Go to TOP