چاپ خبــر

سرقت يك ميلياردي از مغازه پيتزافروشي در اصفهان

رييس پليس آگاهي استان اصفهان اعلام كرد:‌ فردي كه تحت عنوان صندوق‌دار يك مغازه پيتزافروشي در اصفهان، يك ميليارد ريال وجه نقد را به سرقت برده بود، شناسايي و دستگير شد.

به گزارش پونه زار به نقل ازمهر؛ سرهنگ ستار خسروي گفت:‌ در پي وصول شکايت صاحب يك مغازه پيتزافروشي در اصفهان عليه يکي از صندوق‌داران خود مبني بر سرقت وجوه نقد از داخل مغازه، رسيدگي به موضوع در دستور کار کارآگاهان پايگاه شرق پليس آگاهي استان اصفهان قرار گرفت.
وي افزود: بلافاصله، پرونده تحت بررسي ماموران قرار گرفت و متهم كه صندوق‌دار شاكي بود به پليس آگاهي احضار شد و در بازجويي‌هاي صورت گرفته هرگونه بزه انتسابي به خود را رد كرد و بيان داشت كه در پايان ساعت کار، فيش‌هاي صادره حاصل از فروش پيتزا را به همراه مبلغ فروش، تحويل سوپر وايزر داده‌ام.
رييس پليس آگاهي استان اصفهان تصريح كرد:‌ در ادامه، صاحب مغازه كه اظهارات صندوق‌دار خود را قبول نداشت، به ماموران پليس گفت كه ” پس از اخراج اين صندوق‌دار، صندوق‌دار ديگري استخدام كردم و درآمد پيتزا فروشي‌ام روزانه به صورت ميانگين حدود ۴۰۰ هزار تومان افزايش پيدا كرد.
سرهنگ خسروي خاطرنشان كرد:‌ ماموران، تحقيقات تخصصي خود را براي كشف جرم آغاز كردند و در نهايت با بازديد از محل و بررسي مدارك به‌دست آمده مشخص شد روزانه مقاديري وجوه نقد به صورت ماهرانه از مغازه خارج مي شده است.
وي ادامه داد: با بررسي دقيق، مشخص شد كه متهم در چند ماه اخير با شگرد خاصي روزانه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان را كه در مجموع، حدود يک ميليارد ريال وجه نقد شده است از مغازه سرقت كرده و با پس اندازي که از قبل داشته، اقدام به خريد يک قطعه زمين نموده است.
رئيس پليس آگاهي استان اصفهان با بيان اينكه متهم به مراجع قضايي معرفي شد، به مغازه داران و واحدهاي تجاري توصيه كرد: در انتخاب صندوق‌دار و حسابدار دقت لازم و كافي را داشته باشيد و قبل از به‌كارگيري آنان از مراجع قانوني و ذي صلاح استعلام لازم را انجام دهيد.

Go to TOP