چاپ خبــر
دو ضربه چاقو بر پیکر جوان بسیجی؛

نهی از منکر بار دیگر قربانی گرفت(+عکس)

جوانی که سعی داشت با نهی از منکر، جلو مزاحمت برای نوامیس مردم را بگیرد، مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از بولتن، احمد خسروی به هنگام بازگشت از نمازجمعه با مشاهده ایجاد مزاحمت خودروی پراید سفید رنگ ایران 26 به خانمی که منتظر تاکسی ایستاده بود، جهت نهی از منکر نزدیک راننده شد که در این هنگام جوان مزاحم با بازکردن در خودرو احمد خسروی را نقش زمین کرد و همچنان به مزاحمت خود ادامه داد. در این حین احمد موتور را از روی پاهای خود کنار زد و به سمت جوان مزاحم رفت و با وجود جثه کوچک و آمادگی جسمانی خوب راننده را از ادامه کار زشت خود منع کرد.

در این هنگام راننده از ماشین پیاده شده و با احمد گلاویز می شود اما وقتی به اشتباه خود پی میبرد و توان ادامه درگیری را ندارد از جیب کاپشن خود چاقوی نسبتاً بزرگی را در آورده و از پهلو بر بدن خسروی فرو می کند و به این هم راضی نمی شود و دو ضربه کاری دیگر به وی وارد می کند که موجب بی هوشی و فوران خون از بدن احمد خسروی می شود.

سه ضربه چاقو بر پیکر جوان بسیجی(+عکس)

درپی بروز این حادثه، راننده تاکسی عبوری با مشاهده اتفاق روی داده بعد از رفتن ضارب، احمد خسروی را به صورت نیمه جان به بیمارستان شهید چمران انتقال می دهد و تیم پزشکی با مشاهده حال وخیم بیمار مقدمات اتاق عمل را فراهم می کنند، تا عمل های جراحی که تا ساعت 22 به طول انجامید را شروع کنند که با توجه به تجربۀ بالای تیم پزشکی و سرعت عملشان احمد از مرگ حتمی نجات می یابد و بعد از اتمام اولین عمل های جراحی در بخش مراقبت های ویژۀ بیمارستان شهید چمران تحت مراقبت های خاص قرار گرفته است.
دکتر تولیت پزشک جراح خسروی حال عمومی ایشان را خوب ارزیابی کرده و به خانواده و همراهان گفته است به علت شدت ضربات وارده کلیه و کبد و ریه احمد به شدت آسیب دیده و احتمال انجام عملهای دیگر نیز میرود.

سه ضربه چاقو بر پیکر جوان بسیجی(+عکس)
در دقایق پایانی تنظیم خبر متوجه شدیم ضارب شهروند دیگری را که معترض مزاحمت ایشان بوده را نیز با چاقو زخمی کرده که همانجا به علت سطحی بودن زخم به بیمارستان مراجعه نکرده است.
شایان ذکر است از همان ساعات اولیه مسئول اطلاعات کلانتری 164 قائم پیگیری خوبی نسبت به دستگیری متهم فراری انجام داده که متعاقبا اعلام خواهد شد.
  1. وقتی مراتب امر به معروف مشخصه و شماره 110 هم شبانه روزی پاسخگوست نیازی به درگیریهای خیابانی نیست ، یه تماس با 110 و اعلام شماره ماشین و دادن کار دست اهلش که همون پلیس باشه از اینجور وقایع ناخوشایند هم جلوگیری می کنه .

    • جدیدی گفت:

      در این موارد آدم باید خودش را جای خانواده این زن بگذارد. آیا این فرد باید به کمک زن نمی آمد. به نظرتان اگر زنگ می زد 110 تا آمدن 110 چه بر سر زن می آمد؟

      • عزیز من ، خبرا خوب بخون نه متعرض شدن نه آدم ربایی شده نه کسی جرات داره ، توخیابون کاری سر کسی دربیاره و یه داد و قال زن از صدتا امر به معروف اثرش بیشتره و حتی خود زنه هم از مردم و مهمتر از همه از پلیس تقاضای کمک نکرده

        • شاید خانومش بوده و قهر کرده به بسیجی چه که تو هر کاری فضولی کنه بعدشم به زور نمیشه آدما ببری بهشت آقا من میخوام برم جهنم به کی چه

          • اگر زن خودت بود و مزاحمش می شدند باز هم همینو می گفتی؟ به بسیجی چه؟ یعنی بسیجی می ایستاد نگاه می کرد هر جور خواستند مزاحم ناموس مردم بشوند. پس غیرت کجاست؟

          • شرمنده
            * هم برای امثال شما جا نداره

          • جواب نام و نام خانوادگی تا کنون حتی یک نفر هم به خانم من نگفته بالای چشمت ابرو چون خودم این کاره نیستم بعدش هم اصلا ولش کن

          • آقاي اسماعيل تو كه خودت از خانواده شهيدي اين حرفها را مي زني واي به حال بقيه ارازل و اوباش اينقدر بي شرف تشريف دارن كه چادري و غير چادري براشون فرقي نداره نديدي جلو چشمت كه چادر دختره رو كنده و دختر بيچاره رو محكم به زمين كوبيده از لاك خودت بيا بيرون همينطور بقيه .فكر نكنيد تو شهر خودمون كه امنيت هست همه جا همين طوره گرچه بعضي معلوم الحال دارن اون امنيت رو هم از شهردر از بين مي برنش

    • حسن گفت:

      توی مدتی که پلیس داره میاد هم مزاحم همونجا می ایسته
      یه ذره فکر هم خوبه

      • بله یه ذره فکر هم خوبه چون یه مزاحمت الان داره تبدیل میشه به یه قتل و یه کشته میره که دو تا کشته بشه ، مزید آگاهی حضور انورتون عرض کنم با شماره پراید برداشتن و تحویل پلیس دادن و انجام وظیفه پلیس ما فقط یه مزاحمت داشتیم و برخورد قانونی و الان یه جسد و یه چاقو خورده و یه فراری و یه قصاص و دو تا خانواده درگیر و … تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل آقای با فکر

        • قائم گفت:

          در عوض زن و بچه شما و من از تعرض این اراذل و اواباش مصون می‌مانند. ممکن است ده‌ها جنازه هم روی دستمان بماند. امام حسین(ع) نیز به خاطر امر به معروف و نهی از منکری که از طرف خداوند برای ایشان برنامه ریزی شده بود جان خود را فدا کرد. غصه خوردن برای جنازه‌ها اوباش را جری تر می‌کند. اگر توی مملکت چند نفر ناهی از منکر هم نباشد جامعه تبدیل به اسرائیلی خواهد شد که 280 خانه فحشا در پایتخت آن وجود دارد. حاشا به غیرتت!

          • 1 – امر به معروف و نهی از منکر مراتب داره که مرتبه 1 و 2 بر عهده مردمه و 3 و 4 وظیفه حاکمیت ( طبق تصریح علمای شیعه و در این مورد نظر آقای جوادی آملی را هم ببینین و مطالعات پیرامون این مطلب ) و همون مرتبه دو هم مشروط به احتمال تاثیر و یا عدم بروز مفسده است ( اگه ملاکتون دینه )
            2 – راجع به اسرائیل بدشا گفتی خوبشم بگو که یه کشور فوق صنعتیه و شما شاید نتونی یهودی فقیر پیدا کنی حاشا به غیرتمون مال اینجاس مسلمون ، حمایتی که اونا از هم می کنن و برادرکشی های هر روزه مسلمانان که در صدر اخباریم
            3 – خداوند اینقدر بیکار نیست که بیاد برا امام حسین برنامه ریزی بکنه . امام حرکتی برای برپایی حکومت اسلامی ( و البته در دل حکومت اسلامی ) انجام میده با عقلانیت خودش و در نهایت برای اصلاح جامعه اسلامی که شکست میخوره و ماجراهای بعدی . در این زمینه هم حتما کتابهای آقای مطهری و شریعتی و … را بخونید میبینید چهره واقعی امام با چهره خرافی ترسیم شده توسط بعضی از افراطی ها متفاوته .
            4 – وقتی تو مملکت چندهزار نیروی انتظامی و پلیس هست و مامور حاکمیتن شما که کاسه داغتر از آش نمیتونید بشین بذاریم اونا وظیفشونا انجام بدن و اگه مطلع نبودن بشون بگیم

        • قائم گفت:

          1 و 2 و 3 و4 شما اوضاع را روز به روز داره بدتر می‌کنه ! پس با این وصف باید اسرائیل خوب شما را بچسبیم؟؟؟؟!

          • خوبی از ناحیه هر کسی که باشه انسان به استناد عقلانیتش می پذیره . ( مثل سواد آموزی مسلمانان از کفار ) اوضاع اگه داره بدتر میشه مال اینه که حاکمیت تکلیفش تو خیلی از این زمینه ها مشخص نیست شما پوششا ببینین ، قضیه ماهواره ، فضای مجازی وقتی خودشون هم سر درگم هستن البته فضا عاری از قانون محکم و اجرای منسجم و نظارت بی خلل می شه و نتیجش اینکه مردم ، رودر روی هم می ایستن بعد تفکرهای افراطی رشد میکنه شما تو جوامع اسلامی ببینین طالبان ، داعش ، سلفی ، تکفیری و …

  2. بهنام گفت:

    اگر زن با چادر و حجاب کامل معقول باشد کسی به خود اجازه مزاحمت نمی دهد . بسیاری از این دست حوادث به علت بدپوششی زنان است.

  3. عذر خواهی میکنم که وارد بحث اسماعیل و فریدونشهری میشم . فریدونشهری عزیز از خدا جوئیم توفیق ادب جاییکه به پیامبر خطاب میشه از دشنام بر حذر باشن پس شمام قشنگ حرف بزن و دو اینکه شما توی لاکت بمون چون اگه بیای بیرون می بینی شمال تهران و شمال و تفرجگاههای از مابهتران ( اونایی که سگشون فقط ار خونه من و تو قیمتش بیشتره ) و مرداویج و … خبری از هیچ امر به معروف و نهی از منکر نیست با وجود اطلاع حاکمیت و … شما فقط اینا هضم کن که حاکمیت خبر داره و برا این مسائل هم نیروی انتظامی و پلیس داره ، تو خود حدیث مفصل بخوان …

    • از فریدونشهری سوال دارم
      نکنه اطلاعاتی هستی یا یکی از این بسیجیا اسماعیل ی از ف یه اسم مستعار به کسی اشاره نکنید

    • بنکدار گفت:

      سلام برادر.شما که خوب بلدی جواب بدی.بگو ببینم اسراییل که داری پیشرفتش رو میبینی چرا پس جنایاتش رو نمیبینی؟؟؟؟به نظرت طالبان و دایش و … مسلمون هستن؟؟؟؟اختلاف شیعه و سنی از کجا ناشی میشه؟؟؟به خاطر اسراییل نیست؟؟؟در ضمن خداوند در قرآن میفرمایند:همانا انسان را در سختی آفریدیم.اما شما فقط به پیشرفت فکر میکنی وضعیت اجتماعی بالا.اینا درسته و خوبه.اما نه بدون ولایت و حب الله.والسلام.(قصد توهین به شما و تفرقه را نداشتم.)

      • عزیزی شما ، حکایت نظر معصوم به دندان سفید مردار سگ را فراموش نمی کنیم .در این که برطبلهای نفاق همیشه افراد سودجو می کوبند شکی نیست همانگونه که خوش رقصی و استعداد برخی از ماها هم در کوک صدای ساز آنها شدن قابل انکار نیست . دین از همانروزهایی که از راه ،تبدیل شد به ابزار ، پدید آمدن فرقه هایی که از آن شمشیر ی دو لبه بسازند محتمل بوده و هست شما پدیده خوارج در جهان اسلام و در دو قدمی خلیفه عدالت را نظاره کنید . حب الله مختص ما نیست که اکثریت انسانها مشمول این قسمتند .

Go to TOP