چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

ریشه‌های انقلاب اسلامی در فساد مادی و معنوی پهلوی

حجت الاسلام غفاری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فریدونشهر ضمن بررسی ریشه‌های انقلاب اسلامی ایران، رنج‌ها و دردهایی که برای شکل گیری انقلاب کشیده شده است را یادآور شد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر ، ظهر امروز در مسجد جامع فریدونشهر حضور یافت و به اقامه‌ی نماز جمعه پرداخت.

وی در خطبه‌ی اوّل به لزوم کنترل زبان اشاره کرد و در مورد زبان این توصیف را به کار برد که جِرمی است کوچک ولی جُرمی بزرگ دارد. حجت الاسلام غفاری در ادامه آیاتی در مورد امر به معروف و نهی از منکر از قرآن کریم را قرائت کرد و متذکر شد امر به معروف و نهی از منکر خیلی سخت است لذا آمر به معروف و ناهی از منکر لازم است در این راه استقامت و صبر به خرج دهد.

امام جمعه فریدونشهر در خطبه دوم ضمن تشکر از آحاد مردم شهرستان فریدونشهر برای شرکت در راهپیمایی حماسی 22 بهمن با وجود شرایط بد آب و هوایی به بیان ریشه‌های انقلاب پرداخت و گفت ریشه‌های انقلاب اسلامی را می‌توان در فساد مادی و معنوی پهلوی جستجو کرد.

حجت الاسلام غفاری در پایان به زحمت‌ها و رنج‌هایی که برای شکل گیری انقلاب اسلامی کشیده شده است اعمّ از زندان رفتن‌ها، شکنجه شدن‌ها، تبعیدشدن‌ها، اعتصابات و .. اشاره کرد و با یادآوری هزینه‌هایی که برای انقلاب پرداخت شده است توجه همگان را به لزوم دفاع از نظام و نگهداری از این انقلاب جلب کرد.

Go to TOP