چاپ خبــر
اثبات ولایت مداری

گزارش تصویری/ فریدونشهر در استقبال از نماینده جدید ولی فقیه در شهرستان سنگ تمام گذاشت

حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری، امام جمعه و نماینده‌ی جدید ولی فقیه در فریدونشهر، در گلستان شهدای این شهر حاضر شد و در حالی مورد استقبال گرم مردم فریدونشهر قرار گرفت که به شدت برف می‌بارید.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری، امام جمعه و نماینده‌ی جدید ولی فقیه در فریدونشهر، در گلستان شهدای این شهر حاضر شد و در حالی مورد استقبال گرم مردم فریدونشهر قرار گرفت که به شدت برف می‌بارید. وی سپس مسیر تا مسجد جامع را با همراهی مردم و مسئولین با پای پیاده طی کرد و در آن جا بعد از قرائت حکم انتصابش توسط حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا صالحیان، دبیر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان اصفهان، پشت تریبون رفت و دقایقی برای مردم صحبت کرد.

IMG_5610 IMG_5633 IMG_5638 IMG_5640 IMG_5646 IMG_5671 IMG_5677 IMG_5678 IMG_5692 IMG_5706 IMG_5720 IMG_5733 IMG_5743 IMG_5801 IMG_5814 IMG_5825 IMG_5826 IMG_5832 IMG_5838 IMG_5841

  1. کاشکی حداقل این امام جمعه را نگه دارن قدر شناس باشن

    • رضا گفت:

      الحمدلله مردم فریدونشهر قدردان همه امام جمعه‌ها بوده و خواهد بود. آقای مجاهدی و حسینی که خودشان به خاطر شرایط سخت فریدونشهر رفتند. آقای نورالهی نیز مورد رحمت الهی قرار گرفتند. آقای سیاوشی را هم مافیای اصفهان جابجا کرد تا دیگر از آب حرفی نزنند و آب منطقه‌ای به آرامش برسد. که مطمئنا خدا به حسابشان خواهد رسید.که چوب خدا صدا ندارد! کاهش بارندگی هرساله هنوز مسئولین ستم پیشه اصفهان را بیدار نکرده. امام رضا در حدیثی می فرمایند نتیجه ظلم حاکمان کم شدن باران را به همراه دارد. یا سخن ائمه را درست می‌دانیم یا دین را وسیله پیشرفت کار خود می دانیم! از آقای غفاری هم خدا توفیق دهد کمال استفاده را خواهیم برد. امیدواریم ایشان نیز خود را سرگرم جلسات صد تا یک غاز نکنند. و با مردم ارتباط برقرار کنند با جوانان ارتباط داشته باشند. برای گرفتاری‌ها این مردم و شهرستان تلاش کنند. نقاط ضعف روحانیت منطقه حوزه و دفتر تبلیغات را بشناسند و در رفع آنها اقدام نمایند.

  2. آفرین وهزاران آفرین به این غیرت وهمدلی این مردم محروم ازلطف هموطنان وهم استانی های عزیز ………
    این فریدونشهر است این حمایت است این مردمداری است این غیرت است این شرف است این وطن دوستی است.
    ای جهان، ای اسلام،ای ایران ،ای اصفهان،ای فریدونشهر،ای وطن من بدان تاابد به شیعه بودنت باولایت بودنت،باغیرت بودنت وبه شهیدانت افتخار می کنم وهر لحظه برای توو آرمانهایت که قطعاٌ درراه رضای خداست تلاش خواهم کرد.پاینده اسلام ،ایران،فریدونشهرزیبا

  3. امید است با همت مردم غیورو غیرتمنداین شهرستان اعم ازبختیاریهای سلحشور،گرجیهای قهرمان،فارسهای متعهد،ترکهای دلاورومسیحیان خداشناس این فریدونشهر زیبا که زیباترین الگوی همزیستی ووحدت درجهان است درسایه اسلام ناب محمدی همیشه سربلند وسرافراز زادگاه مردان مرد باشدوافتخاری برای ایران عزیز.

  4. ناشناس گفت:

    واقعا ورود نماینده ولی فقیه حجت الاسلام شیاسی را به همه ی همشهری های خوبم تبریک میگم.

Go to TOP