چاپ خبــر
خطیب نماز جمعه فریدونشهر:

آن چه باعث شد پیامبر اسلام بتواند ظرف 23 سال مردم را به دور خود جمع کند خلق نیکوی پیامبر بود

ظهر امروز اوّلین نماز جمعه فریدونشهر به امامت حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری برگزار شد.

IMG_5895    به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام غفاری در اوِلین خطبه نماز با ذکر روایتی از  امیرالمؤمنین(ع)، مردم را به یاد اهل قبور و مرگ انداخت و رعایت تقوای الهی در اندک فرصت دنیا را به همه یادآور شد. وی در ادامه از لزوم همراهی مردم با حاکمیت در مکتب اسلام صحبت کرد و گفت حضرت علی(ع) 25 سال خانه نشین شد چون مردم نمی خواستند.

IMG_5896

امام جمعه فریدونشهر در خطبه دوم نماز جمعه فریدونشهر روایتی از پیامبر مکرم اسلام(ص) بیان کرد و اظهار داشت آن چه باعث شد پیامبر اسلام بتواند ظرف 23 سال مردم را به دور خود جمع کند خلق نیکوی پیامبر بود.

IMG_5889 - Copy

حجت الاسلام و المسلمین غفاری در ادامه خطبه ها مناسبت 19 دی و کشتار مردم قم را مطرح کرد و گفت انقلاب ما بعد از 13 ماه از این واقعه به خاطر این جانفشانی ها و ایستادگی ها رخ داد. وی ضمن اشاره کوتاه به گذشته مکتب اسلام تصریح کرد الان زندگی باعزتی برای ما حاصل شده است. امام جمعه فریدونشهر در پایان خطاب به مسئولین هشدار داد اگر مسئولین خدمت نکنند یا خدای نکرده خیانت کنند این گناهی است نابخشودنی.IMG_5887 - Copy

IMG_5893

در بین دو نماز به مناسبت خجسته میلاد رسول الله(ص) و امام جعفر صادق(ع)، علی اکبر رحیمی دقایقی را به مدح اهل بیت پرداخت. همچنین هیأت رزمندگان اسلام فریدونشهر جوایزی را برای مکبرین نوجوان مساجد شهر تدارک دیده بود که به دست امام جمعه ی جدید شهر به ایشان اهدا شد.

IMG_5891 - Copy

  1. یک رنگی را در توزیع جوایز دیدیم! احسنت به این یک رنکی ! از هیئت رزمندگان بعید بود! با رزمندگاه اسلام چه کار که نکردیم؟!

  2. باسلام خدمت سردبیراگر عکس ازتمام زوایا باشد ممنون میشیم

  3. اون مهرداد خسرو تو عکسا چکار میکنه؟؟

Go to TOP