چاپ خبــر
حجت الاسلام احمد پناهیان:

آقای مطهری در هپروت سیر می کنی / غیرتت از توهین های اوباما بر نمی خورد

آقای مطهری کجایی؟ در هپروت سیر می کنی؟ شما یا این کارهایت مجلس را به تعطیلی کشاندی و این در حالی است که تکلیف فتنه را ولایت، قانون و مردم روشن کرده اند و شرع و عرف و همه چیز در حال محکومیت این موضوع هستند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از مبصر، حجت الاسلام و المسلمین احمد پناهیان شب گذشته در هیات امین الزهرا اسلامشهر اظهار کرد: صحبت های مطهری در مجلس باعث افسوس آدم می شود.
وی در ادامه گفت: آقای مطهری کجایی؟ در هپروت سیر می کنی؟ شما یا این کارهایت مجلس را به تعطیلی کشاندی و این در حالی است که تکلیف فتنه را ولایت، قانون و مردم روشن کرده اند و شرع و عرف و همه چیز در حال محکومیت این موضوع هستند.
پناهیان افزود: مگر رهبر انقلاب چند روز پیش نفرمود که حاشیه سازی نکنید.
استاد حوزه و دانشگاه مجددا خطاب به علی مطهری گفت: آقای مطهری اوباما در چند روز گذشته مجددا به ایرانی ها توهین کرده است و ایرانی ها را یاغی خوانده، تو غیرتت اینجا بر نمی خورد؟
وی تصریح کرد: من دلم به حال آن افرادی می سوزد که به مطهری رای داده اند و امروز شریک کارهای او شده اند و مانده اند چه کار کنند.
مدیر موسسه فرهنگی راه فخرالائمه عنوان کرد: امروز در حالی که تمام دنیا از فرهنگ، تمدن، عزم، اراده و حقانیت ما حرف می زنند اما رییس جمهور کشوری که متفکران مملکت خودش نظری با احترام نسبت به ایران دارند می گوید ایرانی ها یاغی هستند.

  1. مجهول گفت:

    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد…
    واقعا که جای افسوس داره…

  2. مگه حرف نزده چرا جواب سئوالاشا با حاشیه سازی میدین با منطق بدین . ایشون که داشت حرفاشا میزد ، مجلسا اونایی تعطیل کردن که جنجال کردن

  3. آخه تاکی میخواهید بااین عناوین مثلا 9 دی مردم را سرگرم کنیدتااز اصل قضیه منحرف شونددر فلان سال اتفاقی مثل فتنه افتاد مردم هم جوابشان رادادندحالا اینکه این قضیه رابه تقویم بکشانیم وهر سال رنگ و بو و جلوه خاص به آن بدهیم چه دردی را دوا میکند جز اینکه به تشویش اذهان عمومی بدتر دامن میزند واقعا جای تاسف وتاثر است

Go to TOP