چاپ خبــر
رئیس هیئت شنای اصفهان:

تکمیل استخر ورزشگاه نقش‌جهان باید در اولویت قرار گیرد

رئیس هیئت شنای استان اصفهان گفت: تکمیل استخر ورزشگاه نقش‌جهان باید در اولویت قرار گیرد تا بتوانیم از ظرفیت‌ها زیرساخت‌های ورزشی استان در راستای ارتقای جایگاه شنای اصفهان استفاده کنیم.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از تسنیم، مهرزاد خلیلیان صبح امروز در گردهمایی روسای هیئت‌های شنای شهرستان‌ها و باشگاه‌های اصفهان اظهار داشت: دولت قصد دخالت مسقتیم در ورزش را ندارد، البته فدراسیون جهانی المپیک هم روی این مسئله تأکید داشته و به همین دلیل تعدادی از فدراسیون‌ها مدتی را در حالت تعلیق قرار داد، از همین رو ما هم قصد داشتیم با استفاده از ظرفیت موجود در استان اصفهان از شرکت‌های مختلف کمک بگیریم و ورزش را حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه وظیفه ما فقط ایجاد سرمایه نیست، ادامه داد: مسئولیت‌‌ ما تنها ایجاد سرمایه و پول نیست و باید در راستای مسئولیت‌های اجتماعی‌‌مان هم قدم برداشته و تلاش کنیم. به طور مثال شرکت فولاد مبارکه در راستای وظایف اجتماعی خود در راستای تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان قدم برداشته است.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان بیان کرد: با توجه به اینکه شرکت فولاد مبارکه در راستای وظایف اجتماعی خود، قصد تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان را دارد، مقرر شده بازدیدی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان از استخر این مجموعه نیز بهره‌برداری صورت گیرد تا با توجه به شرایط بتوانیم از ظرفیت مناسب این استخر نیز استفاده کنیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته چالش بزرگی برای امکانات و زمین‌های ورزشی اصفهان وجود داشته به گونه‌ای که مسئولان قبلی تأکید داشتند که مکان‌های ورزشی مخروبه اصفهان بیش از فضا‌های دیگر استان است، به طور مثال یکی از این مکان‌ها ورزشگاه انقلاب بود که خوشبختانه با فضای مناسبی که ایجاد شد ما توانستیم آن را به نتیجه برسانیم و این استخر با حمایت شهرداری تکمیل شد.

خلیلیان با اشاره به اهمیت شنا به عنوان یک ورزش مادر افزود: باید توجه ویژه‌ای نسبت به رشته‌ای مثل شنا صورت گیرد چرا که پیامبر اکرم(ص) نیز این ورزش را یکی از راه‌های نجات دهنده انسان خواندند و از همین رو برای ارتقای آن در سطح استان اصفهان، نیاز به حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان داریم.
هیئت شنای اصفهان نیازمند یک استخر جداگانه است

وی تصریح کرد: در شرایط فعلی هیئت شنای استان اصفهان به یک استخر جداگانه نیاز دارد و با توجه به این مسئله، استخر انقلاب در اختیار ما قرار گرفته است. نگاه‌ها به ریاست هیئت‌های ورزشی باید به عنوان امانت‌دار هیئت باشد و از همین رو باید به جایگاه ریاست از منظر امانت نگاه کرد.

رئیس هیئت شنای استان اصفهان با اشاره به اینکه مهم‌ترین بخش فعالیت ما در هیئت شنا مسئله آموزش بوده، خاطرنشان کرد: بازآموزی مربیان، برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و اعزام مربیان به کلینیک‌های تخصصی از برنامه‌های مهم ما در کمیته آموزش هیئت بوده که تلاش شده برای سال 94 افزایش کیفیت آموزش در اولویت باشد.

خلیلیان با تأکید بر اهمیت برگزاری لیگ‌های استانی خاطرنشان کرد: تنها استانی که در کشور مسابقاتی را تحت عنوان لیگ برتر استانی برگزار می‌کند، استان اصفهان بوده و در این راستا باید از افرادی که در این مسیر قدم برداشتند حمایت کنیم.

Go to TOP