چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر:

مطهری برگردد و کتاب‌های پدرش مخصوصا مبحث ولایت فقیه را مرور کند

امام جمعه فریدونشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه به علّت صحبت‌های جنجالی مطهری در مجلس پرداخت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، ظهر امروز نماز جمعه فریدونشهر به امامت حجت الاسلام و المسلمین اباصلت غفاری با حضور پرشور مردم در صف‌های به هم فشرده برگزار شد.

shom4

سخنران پیش از خطبه‌ها، ریاست آموزش و پرورش فریدونشهر، علی علوی نژاد بود که به مناسبت هفته‌ی شوراهای آموزش و پرورش که از 24ام تا 30ام دی ماه است، به سخنرانی پرداخت تا از شوراهایی که در امر آموزش و پرورش با این اداره همکاری داشته‌اند تقدیر و تشکر کرده و این هفته را بزرگ دارد.

IMG_5843

حجت الاسلام غفاری در خطبه‌ی اول نماز جمعه همگی را به کسب تقوا دعوت نمود و گفت طبق آیه قرآن کریم روزی هر کس مقرر شده است پس کسی برای کسب روزی بیشتر دست به آن چه خلاف رضایت خداست، نزند.

وی در خطبه‌ی دوم نماز جمعه در رابطه با خانواده صحبت کرد و بیان داشت تبعیض بین فرزندان چه دختر و چه پسر خلاف عدالت است.

IMG_5847

 

امام جمعه فریدونشهر در مورد صحبت‌های علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، به وی توصیه کرد که برگردد و کتاب‌های پدرش را مخصوصا مبحث مربوط به ولایت فقیه را مطالعه کند. وی گفت صحبت‌های این هفته‌ی این آقا مربوط به خط و جریان نیست بلکه برخاسته از بی تقوایی است. در حالی که طی سال‌های بعد واقعه‌ی سال 88 رهبر معظم انقلاب در اکثر سخنانش به این فتنه بزرگ و حرکت بزرگتر مردم در 9 دی اشاره کرده است و 9 دی را یوم الله خوانده است، این آقا بیاید و بگوید 9 دی یوم الشیطان است. 9 دی انقلاب چهارم ملّت بود. انقلاب اوّل 22 بهمن ماه، انقلاب دوم تسخیر لانه‌ی جاسوسی، انقلاب سوم خفه کردن توطئه‌ی کوی دانشگاه و 9 دی انقلاب چهارم بود.

IMG_5846

حجت الاسلام غفاری به سالروز فرار شاه خائن اشاره کرد و گفت این اتفاق حاصل تقوای ملّت بود که با پیروی از امام خمینی(ره) موجب فرار شاه از کشور شد. وی خطاب به مردم گفت شاه را فراری دادید ولی مراقب شاه‌های درونی‌تان باشید.

IMG_5848

امام جمعه فریدونشهر همچنین به واقعه 27 دی 1334 یعنی شهادت نواب صفوی و یارانش اشاره کرد و این روز را گرامی داشت.

وی در مورد هیأت مذاکره کننده‌ی هسته‌ای هم از مردم خواست تا برای این هیأت و برای هر کسی که در حال خدمت کردن به مردم و اسلام است دعا کنند.

  1. سلام خسته نباشی اقای جدیدی
    اگه از تمام زاویه ها عکس گرفته بشه بهتر .با تشکر

  2. من به جوانان و طرفداران اسلام هشدار می‌دهم که یک وقت خیال نکنند، حفظ و نگهداری اسلام با سلب آزادی بیان تحقق می‌یابد. خیال نکنند که راه حفظ معتقدات اسلامی و جهان بینی اسلامی این است که نگذاریم دیگران حرف‌هایشان را بزنند، نه بگذارید بزنند. همچنین تصور نشود که با جلوگیری از ابراز افکار و عقاید مردم، می‌شود از اسلام پاسداری کرد. از اسلام فقط با یک نیرو می‌شود پاسداری کرد، و آن منطق و آزادی دادن و مواجهه صریح و رک و روشن با افکار مخالف است

  3. نان پدر فرزند را یا عالم میکند یا جاهل

Go to TOP