چاپ خبــر
ظهر امروز

گزارش تصویری/ تشییع باشکوه پیکر مطهر رزمنده‌ی ناجا در فریدونشهر

پیکر مطهر استوار دوم سیداسدالله جعفری که چهارشنبه گذشته در حادثه‌ای در اصفهان به ملکوت پیوست ظهر امروز با حضور مثال زدنی مردم فریدونشهر تشییع و به خاک سپرده شد.

IMG_6416 IMG_6418 IMG_6420 IMG_6428 IMG_6442 IMG_6443 IMG_6444 IMG_6446 IMG_6449 IMG_6453 IMG_6454 IMG_6462 IMG_6486 IMG_6496 IMG_6518 IMG_6542 IMG_6551 IMG_6564 IMG_6578 IMG_6589 IMG_6593 IMG_6595

  1. روحش شاد و با سالار شهیدان محشور باد . برای شادی روحش صلوات…

  2. انشاء الله با شهدا محشور گردد . روحش شاد . ما باید قدر دان نیروهای مسلح ازجمله نیروی انتظامی باشیم که برای امنیت جامعه جان عزیز خود را به خطر انداخته وگاهی اوقات فدای آسایش ما می نمایند.ولی دراینجا یک نکته حائز اهمیت است وآن این است که وقتی شهادت اینگونه افراد به تائید بنیادشهید وامورایثارگران نرسیده است نبایستی توسط شما در رسانه ها بنام شهید ذکر گردد لطفا در ارائه اینگونه مطالب بعد از بررسی بیشتر اطلاع رسانی فرمائید ./.

  3. ;کمیل گفت:

    ایشان در حین انجام ماموریت و درگیری با قاچاقچیان مواد مخدر توسط آنها زیرگرفته شد و به درجه رفیع شهادت نائل شدند.در ضمن برای مقام شهید نیازی به تایید بنیاد شهید و ارگان دیگری نیست و این مقام در نزد خدا محفوظ می باشد.

  4. شما چه کاره اید که سنگ بنیاد شهید را به سینه میزنید . شهید یعنی همین عزیزانی که برای امسال ما و شما * جان خود را فدا میکنند . مگر بنیاد شهید نماینده خداست که برای شهادت تاییده صادر کند . مگر از تفسیر قران چیزی در مورد شهادت نیاموختی و بزرگان و رهبران دینی در مورد شهادت مطلبی نگفته اند که شما چشمتان به دهن بنیاد باشد که هر که را انان شهید بنامند ما قبول کنیم . *

  5. علی گفت:

    الهی شکر. بدون اینکه اطلاع رسانی شود و به مردم اطلاع داده شود چنین تشییع باشکوهی صورت گرفت. و نماینگر آن است که مردم نسبت به خدمتگزاران ملت احساس دین کرده و برای آنها احترام قایل هستند. اکثریت مردم نه او را می شناختند و نه او را دیده بودند ولی همه احساس می‌کردند عزیزی را ازدست داده‌اند.
    جای گله از ارگانها و دوایر اطلاع رسان به مردم هست که انجام ندادند و فقط سمت ها را به یدک می‌کشند. یک ماشین با یک بلنگو در عرض 5 دقیقه می‌توانست این کار را انجام دهد. تشکر از آقای جدیدی با تصاویری که تهیه کرده‌اند.

  6. از مردم خوب فریدونشهری بابت همدردی و همراهی با خانواده ی داغدار این شهید عزیز کمال سپاسگذاری را داریم

  7. سلام دوست عزیز شما که فرموده اید طبق قرآن وشرع وقانون ایشان شهید هستند میشه لطف بفرمائید مگر خودتان مفسرقرآن و قانونگذار هستید که تشخیص دادید که ایشان شهید هستند . باید به امثال شماعرض کنم که طبق قوانین شهادت هرشخصی در این مملکت باید به تائید بنیادشهیدبرسد زیرا بنیادشهید به فرموده امام تاسیس گردیده وزیر نظر ولایت فقیه اداره میگرددوصلاحیت احراز شهادت افراد به دست این ارگان مشخص می شود.

  8. فروتن گفت:

    بنیاد شهید بهتره بره اونایی که تو جبهه ها دستاشونا با کمپوت بریدن و الان خداتومن دارن میگیرن رو کشف کنه. مامور نیروی انتظامی در حال انجام ماموریت بوده بنده خدا. درپیشگاه خدا شهید است و نیازی به تایید بنیاد شهید نیس

    • آقا فروتن شاید شما یکی از اونایی باشی که کمپوت درب آسان باز شو را از عقب باز کردی و دستتا بریدی و الان داری همون میلیونها را داری میخوری و مزش تو دهنت مونده لطف کنید جناب آقای جدیدی مطالبی که در مورد شهدا و احانت به شهداو جانبازان نوشته میشود را تایید نکنید و با حرمت شهدا بازی نکنید این سید یا شهید هست یا نه ربطی به من و کس دیگر ندارد خدا میداند و بس

  9. خداوندا به من توفیق عنایت فرما در زندگی ام چنان زند گی کنم یک لحظه حتی یک لحضله شرمنده ومدیون این عزیزان وخون پاکشان نشوم وراهشان را ادامه دهم خوشا به حالشان خوشا به سعادتشان

  10. فاطمه گفت:

    بابت اطلاع رسانی خوب و عکس های زیبایی که قرار دادید متشکرم

  11. با سلام ودرود به مردم غیوروولایتمدارشهرستان تاریخی فریدونشهر، افتخار ایران زمین ،افتخار مسلمین جهان، افتخارفارسی زبانان،بختیاریها،ترک زبانان،گرجی زبانان ومسیحیان آزاده جهان ،بله این است قدرشناسی ازیک ایثارگر قهرمان،یک انسان ولایی که برای اعتلای دین ومیهنش فداکاری می کند .این مردم بارها وبارها خود رانشان داده اند خیابان های فریدونشهرسرافرازمملو از مردم یکدل این شهرستان برا ی قدردانی واعلام وفاداری به میهن خودگرد هم آمده اندالحمدلله تاکور شود آن که نتواند دیدا.پاینده ایران ،درود بر شهیدان آزاده این سرزمین.

  12. همشهری گفت:

    عشق را بـا خـون خـود کردی تـو معنـا ای شهیـد!

    خـویـش را بـردی بـه اوج عـرش اعـلا ، ای شهید!

    زنـدگی تسلیم تـو شد ، مــرگ خــالی از عــدم

    زنـده تــر از تـو نمی بینـم بـه دنیــــا ای شهیـــــد!

    در کـلاس عشـق تــو ، استــادهــا بنشستــه اند

    کـــز تـو آمـوزنــد ســــرمشق الفبـــا، ای شهید!

    نــور می پــاشی بسان مــاه بــــر قصر امـل

    عشـق می نوشد ز تـو عــاشقترین ها ای شهید!

    مـأمـن جــانْ پَـرورت ، ســـــرمنــزل مقصـــودها

    حـــاصلی از بــاورت ، روح تـجلّا ای شهیـــــــــد!

    عـــالمی حیـــران بـه شور و عشقبــــازی های تـو

    گلشنـــی حسرت بـــه دیـدار تـو رعنـا، ای شهید!

    جــز خــدا واقف نـشد بـــر اوج عـرفـان تــــو کس

    چــونکه گشتـــه عـاشقت آخـر خـدا را ای شهیـد
    با سلام و کمال تشکر
    عزیزان لطفا به بیان نظرات شخصی نپردازید هر کسی در راه خدا و خلقش جهاد کنه شهید و نیازی به تایید ما ،شما ،بنیاد شهید یا هر کس دیگه ای نیست کسی که از جان و مال و خانواده و عزیزانش میگذره چه چیزی گمتر از شهادت لایقشه.چندی پیش ی نفر از جانبازان سرافراز شهرمون بعد از تحمل درد و رنج فراوان از میان ما رفت کسی که واقعا مخلص بود. کسی که آزارش به هیچکس نمیرسید کسی که وقتی رفت مادرش دیگه نای راه رفتن نداره و لحظه لحظه رفتن پیش پسرشا آرزو میکنه. کسی که نمازش ترک نمیشد کسی که وقتی تو جنگ مجروح شد 6 ماه روده هاش تو کیسه های استومی بیرون از شکمش بود و همه جای بدنش ترکش داشت .
    وقتی مریض شد حتی یبار ناشکری نکرد . ولی چندی پیش با خبر شدیم بنیاد شهید اونا شهید حساب نکرده خیلی متاسفیم واسشون یعنی بهشتی نژاد کمتر از اون شهیدی بود که تو رزمایش سال 80 یا82 تصادف کرد یا کمتر از اون شهیدی بود که با موتور نزدیک وحدت آباد فوت کرد…………………..

  13. se گفت:

    اقا لینک مطلبو من پیدا نکردم.میشه راهنماییم کنید؟

Go to TOP