چاپ خبــر

بهروز اصلانی عضو شورای شهر فریدونشهر: به عنوان نماد شهری تپه تتشویلی سبز خواهد شد

عضو شورای شهر فریدونشهر زیبا سازی و مدیریت المانهای شهری را از اولویت های شورای شهر خواند و در همین رابطه ابراز امیدواری کرد طی پروسه ای چند ساله تپه تتشویلی به عنوان نماد شهری سبز شود

به گزارش خبرنگار پونه زار بهروز اصلانی عضو شورای شهر فریدونشهر زیبا سازی و مدیریت المانهای شهری را از اولویت های شورای شهر خواند و در همین رابطه ابراز امیدواری کرد  طی پروسه ای چند ساله تپه تتشویلی  به عنوان نماد شهری سبز شود . وی اعلام کرد با استفاده از متخصصان ، صنعتگران  و هنرمندان فضای سبز شهر با محوریت شهرداری زیبا سازی شهری را طراحی درون شهری نماییم تا در سال های اینده بتوانیم تولید المان ها ونمادهای شهری را انجام بدهیم .اصلانی خاطر نشان کرد این موضوع می تواند درآینده برای شهرداری درامد زا نیز باشد .

 

  1. با سلام
    مطمعنا دید اقای اصلانی به زیباسازی شهر را میپسندم اما خواهشا این طرح به صورت یه شبه و بدون برنامه انجام ندن.بهره گیری از تخصص های طراحی منظر و مهندسی طراحی فضای سبز خیلی می تونه موثر باشه و توصیه میکنم از چنین افرادی استفاده بشه.خودم معمار هستم و کاملا از ماهیت این رشته ها مخصوصا مهندسی فضای سبز که رشته تازه تاسیسی هست مطلع هستم و میدونم بدرد شهر ما میخورن.

  2. این تپه در هر کجا وجود داشت به عنوان یک موقعیت بی نظیر برای تولید ثروت در نظر گرفته می شد .باز خدا پدرتان را بیامرزد که به فکر افتادید.

Go to TOP