چاپ خبــر
استاندار اصفهان:

بهره‌برداری از ۲۴۹۹ طرح عمرانی و خدماتی زیربنایی در استان اصفهان

استاندار اصفهان گفت: همزمان با دهه فجر ۲ هزار و ۴۹۹ طرح عمرانی و خدماتی زیربنایی در اصفهان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار به نقل از تسنیم، رسول زرگرپور ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان اصفهان اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر بیش از 2 هزار و 499 طرح به بهره‌برداری رسید که احداث ساختمان جدید سازمان قضایی نیروهای مسلح استان یکی از شاخص‌ترین آنها به شمار می‌رود و افتتاح این پروژه‌ها با حضور وزیران و هیئت همراه دولت تدبیر و امید همراه بوده است.

وی با اشاره به میزبانی اصفهان از رئیس قوه مجریه در دهه فجر تصریح کرد: در 22 بهمن نیز اصفهان، میزبان رئیس قوه مقننه است.

آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امام جمعه اصفهان نیز در این مراسم اظهار داشت: کسی که گمراه شود و بر حسب هوای نفس حکم دهد در آخرت به شدیدترین عذاب دچار می‌شود.

نماینده ولی فقیه در اصفهان خاطرنشان کرد: کار قضایی، کار بسیار دشوار و ظریفی است و افراد شاغل بر مسند قضا باید از پلی عبور کنند که از شمشیر تیزتر و از مو باریکتر است.

  1. رضا گفت:

    سهم فریدونشهر از 2499 طرح عمرانی خدماتی مساوی با صفر است.
    مشکل عمده در این استان حداقل این دوچیز است.
    1- بی‌عدالتی و تبعیض بین شهرهای این استان توسط مسئولین که به نظر عمده ترین مشکل است. امام رضا علیه السلام می فرمایند ظلم حکام باعث کاهش باران و نزولات آسمانی می شود. یا واقعا به سخنان ائمه علیهم السلام اعتقاد داریم، یا نه. اگر اعتقاد نداریم که حرفی دیگر باقی نیست و اگر داریم، که باید بی عدالتی را کنار گذاشت. نمونه شهرضا و نجف آباد هر کدام حداقل داری 3000 کارخانه و کارگاه می‌باشند. و اصفهان دهها هزار! و فریدونشهر برای نمونه از داشتن یک کارخانه یا کارگاه بدرد بخور محروم است. و مسئولین استان هم به شدت جلوی احداث هر نوع کارخانه‌ای را به هر شکل در این شهرستان می‌گیرند! و با حیله‌های مختلف به اصفهان اضافه می‌کنند. بعد می‌خواهند زاینده رود هم خشک نشود و پر آب شود و آلودگی هم نداشته باشند! راه رهایی از این مشکلات اول عدالت است.
    2- امید بستن به دست‌های روحانی و امثالهم، که اطرافشان مملو از آقازاده‌هاست. و هر روز هم اخبار فسادهای مالی را بهتر از من می‌دانید. مملکت و خزانه هم مملو از پول! چون اگر نبود این همه دزدی هم نبود. بنابر این باید از غیر امید برید و با دست بدست هم دادن و و همسایه را هم در نظر گرفتن و با امید به خدا و یاری همدیگر استان را ساخت.

  2. سهم فریدونشهر هم افتتاح پوژه ها0000000

Go to TOP