چاپ خبــر
امام جمعه موقت فریدونشهر:

همه مردم در مقابل سیاستگذاری‌های اقتصاد مقاومتی مسئولند

حجت الاسلام عالمی ضمن مسئول دانستن همه‌ی اقشار مردم در برابر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، با اشاره به بارش‌های خوشحال کننده‌ی اخیر از مردم خواست به توسعه و آبادانی کشاورزی منطقه بپردازند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام احمدرضا عالمی، امام جمعه موقت فریدونشهر، در خطبه‌های نماز جمعه‌ی امروز این شهر در سالروز ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری، مخاطب این سیاستگذاری را همه‌ی اقشار جامعه دانست.

حجت الاسلام عالمی همچنین به بیانات رهبری در دیدار با مردم آذربایجان شرقی و تأکید مجدد ایشان بر اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

امام جمعه موقت فریدونشهر در راستای اجرای سیاستگذاری‌های اقتصاد مقاومتی، مردم را به بارش‌های خوب روزهای اخیر فریدونشهر توجّه داد و از مردم خواست به آباد کردن زمین‌ها و گسترش کشاورزی منطقه بپردازند. وی گفت در گذشته، فریدونشهر خود عمده‌ی موادّ غذایی مورد نیازش را تأمین می‌کرده است و الان هم باید همین امر محقق شود.

حجت الاسلام عالمی در پایان خطبه‌ها مردم را متوجّه سالروز میلاد حضرت زینب(س) کرد و این روز مبارک را به همه بالاخص پرستاران تبریک گفت و با بیان فداکاری‌ها آن حضرت از زحمات پرستاران تشکر کرد. وی با بیان پاره‌ای از فضایل عقیله بنی هاشم گفت آن حضرت حتی در شب عاشورا هم به خواندن نماز شب مبادرت ورزید و این اهمیت و بزرگی «نماز شب» را نشان می‌دهد.

 

ریشه‌های انقلاب اسلامی در فساد مادی و معنوی پهلوی

جهاد در مقابل امر به معروف و نهی از منکر به مانند آب دهان است در برابر دریا

بنی اسرائیل از این جهت بدترین قوم شدند که امر به معروف و نهی از منکر نکردند

مطهری برگردد و کتاب‌های پدرش مخصوصا مبحث ولایت فقیه را مرور کند

Go to TOP