چاپ خبــر
شهردار فریدونشهر:

امکانات شهرداری محدود است، مردم شهرداری را یاری کنند

شهردار فریدونشهر امروز بعد از صاف شدن هوا پس از یک بارش نسبتاً سنگین و خوشحال کننده برف، ضمن نظارت بر روند برفروبی خیابان‌ها با خبرنگاران در سطح شهر همراه شد تا در مورد مشکلات شهرداری در این مواقع با مردم صحبت کند.

به گزاش سایت تحلیلی خبری پونه زار، ابراهیم گوگونانی، شهردار فریدونشهر، که در پی بارش سنگین برف طی روزهای گذشته روزهای پرکاری را می‌‌گذراند در یک کنفرانس سیار خبری حاضر شد و به همراه خبرنگاران در نقاط مختلف سطح شهر فریدونشهر رفت تا ضمن سرکشی به فعالیت ماشین‌های برفروبی توضیحاتی راجع به مشکلات شهرداری در این روزها و لزوم هم یاری مردم ارائه دهد.

اتومبیل شهرداری ابتدا به محله‌ی وحدت آباد رفت. جایی که آقای روستایی، راننده گریدر شهرداری، تا آن لحظه حدود 30 ساعت بود که به خانه نرفته بود و الان به علّت پنجر شدن تایر گریدر فرصت استراحت یافته بود.

IMG_8100
IMG_8106

گوگونانی در پاسخ به سؤال خبرنگاران که چرا رانندگان شهرداری 30 ساعت سرکار بوده اند؟ گفت معابر اصلی فریدونشهر 34 کیلومتر و معابر فرعی 18 کیلومتر است که برای پارو کردن این معابر لازم است ماشین برفروبی حداقل 4 بار این معابر را طی کند. از طرفی بادروبه، کولاک و برف مداوم برفروبی دوباره‌ی معابر را می‌طلبد و با توجه به کم و فرسوده بودن ماشین آلات برفروبی، برفروبی معابر هم وقت بسیار زیاد و هم هزینه‌ی بسیار زیادی از شهرداری می‌برد. شهردار فریدونشهر در ادامه گفت خوب است بدانید بعد از برفروبی معابر کار کارگران و رانندگان شهرداری تمام نمی‌شود چرا که باید خیابان‌ها را تا شب نمک پاشی کنند که یخ نزنند و موجب پدید آمدن حوادث نشود. وی افزود به این کارها جمع کردن زباله‌های شهری و انتقال آن‌ها به 15 کیلومتر دورتر از شهر را هم اضافه کنید.

کوی فرهنگیان مقصد دیگرمان بود تا شهردار به لودر برفروبی که آنجا مشغول به کار بود هم سر بزند. وی از مردم خواست در روزهای برفی اتومبیل‌هایشان را در کوچه و خیابان پارک نکنند تا شهرداری بتواند به سرعت و به خوبی از پس برفروبی معابر بربیاید.

IMG_8116 IMG_8121

 

سپس به محله‌ی چهارصددستگاه رفتیم تا آقای شهردار بر روند برفروبی این محله نیز نظارتی داشته باشد.

IMG_8140

 

در حالی که شهردار در حال نظارت بر کار لودر شهرداری بود و ما با دوربین از فعالیت آن تصویر تهیه می‌کردیم مشاهده کردیم چند نفر از همشهریان بلافاصله بعد از برفروبی لودر، برف‌های جلو در و دیوار خود را وسط خیابان ریختند و ثانیه‌هایی بعد از عبور لودر برفروب دوباره این خیابان را مسدود کردند. گوگونانی از مردم خواست در این مواقع که کار شهرداری به شدت سنگین می‌شود کمال همکاری را با شهرداری داشته باشند چرا که منابع مالی و انسانی شهرداری محدود است.

IMG_8144

در پایان هم کارگران شهرداری در حال پارو کردن پیاده‌روها:

IMG_8154

 

  1. محمد آقا گفت:

    واقعا زحمت میکشن
    چرا نمیتونن چندتا ماشین درست حسابی داشته باشن
    مگه مسئولین استان نمیدونن شهر ما برف خیزه و نیاز به این ماشین آلات داره

  2. یه روز پنج شنبه و جمعه که برفها پارو نشود سفیران اصفهان این خبر را می رسانند که فریدونشهر امکانات برف روبی خوبی ندارند

  3. دوست گفت:

    سلام
    آخه چرا به ما * می گید شما اگر پول ندارید چطور * میلیون پول میدید المان میگیرید و * هم ندارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    دلم واسه خودم و همشهریام میسوزه که چرا اینقدر مسئولین به ما *

  4. ببخشیدا ولی این پیاده رویی که دارن پارو می کنن پیاده روی خود شهرداری نیس؟؟؟!!!

  5. مهدی گفت:

    خسته نباشید پهلوانان

Go to TOP