چاپ خبــر
نماینده ولی فقیه در فریدونشهر:

چرا نباید بازرسان کشورهای اسلامی هم از مراکز هسته‌ای آمریکا بازرسی کنند؟

امام جمعه فریدونشهر با تشکر از رئیس جمهور به خاطر دفاع از آرمان‌های انقلاب در سفر به اندونزی از کشورهای جهان خواست نسبت به ساخت و نگه داری بمب هسته‌ای در آمریکا و اسرائیل واکنش نشان دهند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، در خطبه‌های نماز جمعه امروز فریدونشهر گفت اگر بخواهیم اهل تقوا باشیم باید یک انقلاب زبانی ایجاد کنیم و زبانمان را کنترل کنیم.

حجت الاسلام غفاری قدم برداشتن در جهت دفع بلایای طبیعی یا انسانی از زندگی کردم را موجب بخشش گناهان دانست و گفت گاهی کسانی از کمک گرفتن مبتلایان به این بلاها انتقاد می‌کنند، این انتقاد به خاطر دور شدن از مکتب و دین است.

وی توصیه کرد اگر نمی‌خواهیم سنگی از جلو پای کسی برداریم و بلایی را از او دور کنیم، خودمان به آبرو و جان و مال دیگران تجاوز نکنیم.

چرا هیچ کشوری مدعی بازرسی آمریکا و اسرائیل نمی‌شود؟

امام جمعه فریدونشهر به حادثه عبرت آموز طبس در 5 اردیبهشت 1359 اشاره کرد و ضمن گرامی داشت سی و چهارمین سالگرد شکست آمریکا در طبس، این شکست را اثر دعایا و نماز شب‌های امام خمینی(ره) و علما دانست.

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر جمله امام خمینی(ره) را در مورد آمریکا یادآوری کرد که: رابطه ما با آمریکا رابطه میش و گرگ است و در ادامه به جمله مقام معظم رهبری در مورد آمریکا اشاره کردند که: دست چدنی آمریکا در زیر پارچه مخملین نرم قرار گرفته است، فریب این پارچه نرم مخملین را نخورید.

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای گفت اسرائیل هم اکنون دارای بیش از صد کلاهک هسته‌ای است، چرا هیچ کشوری مدعی بازرسی آمریکا و اسرائیل نمی‌شود؟ چرا نباید بازرسان کشورهای اسلامی هم بروند و مراکز هسته‌ای آمریکا را بازرسی کنند؟

حجت الاسلام غفاری خاطرنشان کرد در بحث هسته‌ای باید توجهمان به فرمایشات مقام معظم رهبری باشد.

اعضای شورای به وظایف خود پایبند باشند

امام جمعه فریدونشهر به مناسبت 9 اردیبهشت، روز شورا و آغاز هفته شهر و شهروند، اشاره کرد و ضمن بیان این مطلب که مردم باید بعد از انتخاب اعضای شورا، یا نمایندگان، یا اعضای مجلس خبرگان و یا رئیس جمهور از ایشان حمایت کرده و مراقب ایشان باشند گفت طبق گزارشاتی که رسیده اعضای شوراهای شهرها و روستاها در برخی از وظایف خود کوتاهی کرده‌اند.

وی با تبریک مناسبت پیش روی میلاد امام جوادالائمه(ع) از مردم خواست مراسم میلاد این حضرت را باشکوه برگزار کنند و باشکوه در همه‌ی مراسمات و اجتماعات مذهبی شرکت کنند.

حجت الاسلام غفاری خطاب به خیرین اظهار داشت در صورتی که به دنبال کار خیر و ثواب هستند از ثواب نذری دادن به معتکفین که در روزهای 13، 14 و 15 رجب معتکف خواهند شد باز نمانند.

تشکر از دکتر روحانی

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر در پایان از ریاست جمهور به خاطر دفاع تمام قد از ملت و مملکت و ارزش‌های انقلاب اسلامی و به خاطر دفاع از حریت انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های خود در اندونزی تشکر کرد.

  1. مجهول گفت:

    “چرا هیچ کشوری مدعی بازرسی آمریکا و اسرائیل نمی‌شود؟”
    لایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

Go to TOP