چاپ خبــر

یاحی رفت، عقدایی معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان شد

بنا بر اعلام اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان سید رضا عقدایی با پیشنهاد استاندار اصفهان و موافقت وزیر کشور بر کرسی معاونت سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان تکیه زد.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، بالاخره بعد از چند ماه شایعه با حکم وزیر کشور سید رضا عقدایی به عنوان معاون سیاسی و امنیتی استانداری اصفهان معرفی و از خدمات رسول یاحی قدردانی شد.
معاونت فرمانداری اردستان و نطنز و همچنین شهردار منطقه پنج اصفهان به مدت چهار سال ، ۹ سال فرمانداری شهرستان های اردستان و شهرضا مدیرشرکت غله در استان اصفهان از جمله فعلیت های سید رضا عقدایی در طول سالهای خدمت گذشته می باشد.

با توجه به دو انتخابات مهم و تاثیرگذار پایان سال جاری ، به نظر می رسد از مهم ترین ماموریت های عقدایی ، برگزاری هرچه سالم تر انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.
سید رضا عقدایی متولد شهرستان اردستان است که در دوران ۲۰ ماهه حضورش در جبهه های حق علیه باطل به درجه جانبازی نیز نائل گردیده است.
رسول یا حی اسفند ماه ۱۳۹۲ بعد از رایزنی های بسیار به عنوان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان منصوب شد، اما از همان ابتدای انتصاب شایعاتی مبنی بر برکناری یا کناره گیری وی از این سمت به گوش می رسید.

Go to TOP