چاپ خبــر
نماینده ولی فقیه در فریدونشهر:

نقش معلمان در تربیت فرزندان بیشتر از اولیا/ آمریکا عامل حمله عربستان به یمن است

امام جمعه فریدونشهر با تاکید بر نقش معلم در تربیت فرزندان، معلمان را در چگونه بار آمدن ایشان مهمتر از اولیا دانست. وی سفرهای متعدد غربی‌ها به عربستان را برای هدایت جنگ آل سعود علیه مردم بی دفاع یمن دانست.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، حجت الاسلام اباصلت غفاری، امام جمعه فریدونشهر، در خطبه‌های نماز جمعه امروز به سفرهای مکرر غربی‌ها به ریاض اشاره کرد و آمریکا را باعث کشتار در یمن و نرسیدن محموله‌های بشردوستانه ایران به یمن شد.

حجت الاسلام غفاری با بیان حدیثی از مولای متقیان که فرموده‌اند سعادت و سیادت و بزرگی هر کسی در سه چیز است؛ رسیدن به فریاد ستمدیده، مهمان نوازی و انجام کار خیر و خداپسندانه، گفت اگر کسی می‌خواهد بلا از او دور شود برای مردم کار خیر انجام دهد.

IMG_0782

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر همچنین حدیث دیگری نقل کردند که می‌گفت از القای فقر پرهیز کنید و از آرزوهای طولانی به خصوص عمر طولانی بر حذر باشید.

خطیب جمعه فریدونشهر ضمن تقدیر و تشکر مجدانه از معلمان و فرهنگیان، نقش ایشان را در تعلیم و تربیت فرزندان از اولیا بیشتر دانست.

وی به دیدار رهبری با معلمان به مناسبت هفته گرامی داشت معلم اشاره کرد و با بیان این که معلمان و دانش اموزان حدود نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند سخن رهبری را یادآور شد که می‌فرمایند: کمک کردن به این قشر سرمایه‌گذاری است که ثابت می‌ماند و این سرمایه‌گذاری بازدهی و ارزش افزوده ایجاد می‌کند.

حجت الاسلام غفاری خطاب به معلمان گفتند در تربیت صحیح یا ناصحیح فرزندان هم اولیاء سهیمند و هم معلمان؛ چه فرزند به راه درست برود و اهل، بار بیاید و چه به راه نادرست برود و حرام و حلال را مخلوط کند. وی ادامه داد: شما نباید از تربیت و تزکیه و تعلیم و کارهای زیربنایی برای دانش آموز غافل شوید.

IMG_0783

امام جمعه فریدونشهر در اهمیت تعلیم و تربیت گفت در زمان طاغوت اکثر ساواکی‌هایی که ناخن می‌کشیدند و انقلابیون را در روغن تفتیده می‌انداختند فارغ التحصیلان دانشگاه‌ها بودند.

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر به سفر جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، به عربستان اشاره کرد و سخن وی را یادآور شد که گفته بود: بایستی مردم یمن تن به خواسته عربستان دهند.

وی در این مورد به سخنان مقام معظم رهبری اشاره کرد که فرمودند آمریکا باعث حمله به یمن است و او مانع رسیدن غذا و دارو برای مردم یمن می‌شود.

حجت الاسلام غفاری در مورد مذاکرات هسته‌ای نیز با فصل الخطاب خواندن سخنان مقام معظم رهبری بار دیگر نظر وی در این مورد را یاداور شد که فرمودند از اول هم گفتم که موافق مذاکره هستم اما زیر بار مذاکره‌ای که تحت فشار و تهدید باشد نمی‌روم. امام جمعه فریدونشهر با بیان این که چراغ هدایت در زمان غیبت کبری علما، مراجع تقلید و رهبر معظم است گفت تا اهل حق نباشی نمی‌توانی این سخنان را برلب بیاوری.

امام جمعه فریدونشهر به 124مین سالروز لغو امتیاز تنباکو توسط میرزای شیرازی اشاره کرد و علت موفقیت وی را پشتیبانی مردم از این عالم جلیل القدر دانست. وی گفت تا مردم پشت سر رهبر و امامی نباشند او نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

نماینده ولی فقیه در فریدونشهر روز هلال احمر را به سرخ پوشان تبریک گفت و اظهار داشت رنگ سرخ این جمعیت نشان دهنده این است که ایشان در راه خدا و برای حفظ جان مردم خون خود را هم تقدیم خواهند کرد.

IMG_0772

در حاشیه نماز جمعه امروز، به مناسبت روز هلال احمر، سرخ پوشان پایگاه سیار سلامتی برای خدمت رسانی به نمازگزاران ایجاد کرده بود.

Go to TOP