چاپ خبــر
پای زرگر پور هم به نقش جهان باز شد؛

تکمیل نقش جهان به خواست اصفهانی ها نیست

اهمیت پروژه ورزشگاه نقش جهان موجب شده تا استاندار اصفهان نیز یکی از اولین بازدیدهای عمرانی خود را به این ورزشگاه اختصاص دهد اما آینده این پروژه به وضعیت بودجه ای آن و تصمیمات بالادستی وزارت ورزش و جوانان بستگی دارد.

به گزارش پونه زار و به نقل از صاحب نیوز؛ در طول سال های گذشته ورزشگاه نقش جهان به یکی از شاه بیت های اصلی ورزش اصفهان تبدیل شده است و استانداران اصفهان این پروژه ر یکی از اولویت های مهم خود عنوان می کنند .

در زمان ذاکر اصفهانی با توجه به علاقه وی به ورزش، بارها در محل پروژه نقش جهان حضور پیدا کرد و پس از اینکه این پروژه در ردیف پروژه های مهر ماندگار قرار گرفت، پیشرفت فیزیکی قابل توجهی پیدا کرد اما با این وجود ذاکر که در یک سال آخر دوران مسئولیتش دو بار وعده بهره برداری از نقش جهان را داده بود، در حسرت چیدن روبان این ورزشگاه ماند اما حالا دکتر زرگر پور تازه نفس آمده تا حسرت ناتمام ذاکر را به پایان ببرد.

استاندار جدید اصفهان در مراسم معارفه اش این ورزشگاه را یکی از ۵ اولویت عمرانی مهم برشمرد و دریکی از نخستین بازدیدهای عمرانی اش از این پروژه خبر ساز دیدن کرده و در جریان وضعیت آن قرار گرفت.

زرگرپور در این بازدید که با همراهی معاون عمرانی خود و مدیرکل ورزش و جوانان، مشاورو پیمانکار صورت گرفت، ضمن بررسی موانع اتمام پروژه نقش جهان دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این طرح عظیم را صادر نمود.

به گفته زرگر پور برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه های انجام شده و زنده بودن پروژه و با توجه به مطالبه عمومی شهروندان اصفهانی، باید ادامه عملیات اجرایی در قالب ۲ فاز انجام شود و پیمانکار و مشاور پروژه در اسرع وقت هزینه مورد نیاز جهت اتمام فاز اول و همچنین اتمام بخشی از فاز دوم که برای تکمیل و بهره برداری از فاز اول مورد نیاز است را برآورد نمایند.

این مسائل نمایانگر اهمیت ورزشگاه نقش جهان برای مرد اول اجرایی استان است اما مسله مهم اینجاست که تکمیل نقش جهان در گرو تزریق بودجه لازم به این ورزشگاه و مساعدت ویژه وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی احداث ورزشگاه است و هر اندازه نیز زرگر پور و همکارانش برای به سرانجام رسیدن این پروژه اصرار و ابرام داشته باشند، تا زمانی که بودجه لازم آن تامین نشود، اتفاق خاصی صورت نخواهد گرفت و گره کور نقش جهان باز نخواهد شد.

Go to TOP