چاپ خبــر
امام جمعه فریدونشهر؛

اصلاح طلبان به بهانه‌های مختلف از فتنه ۸۸ و سران آن دفاع نکنند/ امضای گزاره برگ ملی هسته‌ای

حجت الاسلام غفاری دو گروه سیاسی کشور را مورد خطاب قرار داد و گفت: اصول‌گرایان مراقب باشند دچار تندروی نشوند و اصلاح طلبان نیز به خود بیایند و به بهانه‌های مختلف از فتنه ۸۸ و سران فتنه دفاع نکنند.

به گزارش سایت تحلیلی خبری پونه زار، امام جمعه فریدونشهر در خطبه‌های امروز نماز جمعه گفت هر کدام از اصلاح طلبان و یا اصولگرایان که در خط رهبری حرکت کنند و تابع رهبر باشند به حق هستند.

حجت الاسلام اباصلت غفاری در باب اهمیت زبان اظهار کرد اگر خواستید ببینید عاقل هستید یا نه به سخنانتان توجه کنید.

وی ضمن تبریک روز جوان، بیکاری را بزرگترین مصیبت جامعه دانست و خواستار توجه بیش از پیش مسئولین به این مسأله شد.

امام جمعه فریدونشهر ضمن تشکر از پیگیری‌های نماینده در رابطه با پروژه‌های بزرگ اشتغال زا در منطقه گفت مسئولین قول اتمام پروژه انتقال آب به مزارع خسارت دیده از تونل چشمه لنگان را تا پایان سال داده‌اند.

حجت الاسلام غفاری علاوه بر اشتغال، ازدواج و مسکن را نیز از مشکلات مهم جوانان دانست و از بزرگترها و افراد متمکن خواست در جهت رفع این مشکلات قدم بردارند.

وی خواهان فراهم آوردن شرایط ازدواج برای جوانان با تسهیل شرایط شد و گفت هم‌اکنون تلفن‌های همراه بین نوجوانان و جوانان به یک وسیله‌ی خانمان‌سوز تبدیل شده است.

امام جمعه فریدونشهر به روز جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و یکی از علل آلوده شدن به مواد مخدر را بیکاری دانست.

حجت الاسلام غفاری با آغاز مراسمات عروسی در شهرستان در مورد رقصیدن گفت طبق فتاوای مراجع تقلید هرگونه رقص در مجالس اعم از محلی یا غیرمحلی حرام است.

وی از تدبیر تشکیل مجلس خبرگان رهبری سخن گفت و بیان کرد با رحلت حضرت امام(ره) بسیاری از انقلابیون نگران سرنوشت انقلاب شده بودند و از طرفی هم ضدانقلاب کار انقلاب اسلامی ایران را تمام شده می‌دانست تا این که بلافاصله بعد از رحلت امام(ره)، مجلس خبرگان، حضرت آیت الله خامنه‌ای را به عنوان رهبر انتخاب کرد و تمام نگرانی‌های انقلابیون را برطرف کرد و امیدهای ضدانقلاب را از بین برد.

امام جمعه فریدونشهر به بیانات رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس اشاره کرد و دعوت مسئولین به دیانت و تقوا  و اتحاد در کشور به خصوص بین دولت و مجلس را دو موضوع اصلی این بیانات دانست.

حجت الاسلام غفاری دو گروه سیاسی کشور را مورد خطاب قرار داد و گفت اصولگرایان و اصلاح‌طلبان باید مراقب رفتارشان باشند. وی از اصول‌گرایان خواست مراقب باشند که دچار تندروی نشوند و از اصلاح طلبان خواست به خود بیایند و به بهانه‌های مختلف از فتنه 88 و سران فتنه دفاع نکنند. وی گفت نظام حداکثر گذشت و تخفیف را نسبت به سران فتنه اعمال کرده است.

نمازگزاران بعد از پایان نماز جمعه با امضای «گزاره برگ ملی هسته‌ای» شرایط خود برای هرگونه توافق هسته‌ای را اعلام کردند. لغو تمام تحریم‌ها، حفظ دستاوردهای هسته‌ای در حد نیاز، استمرار تحقیقات هسته‌ای، نظارت در حد عرف بین الملل، عدم نظارت بر مراکز نظامی و امنیتی و برگشت‌پذیر بودن شش شرط ملت برای پذیرش هرگونه توافق هسته‌ای است.

  1. واقعا

    واقعاٌ گزاره برگ تهیه شده عالی است وتمامیت استقلال کشوررادرنظرگرفته است ماباتمام وجود ازاین موضوع دفاع میکنیم. ازامام جمعه محترم شهرهم تشکرمیکنیم به خاطرموضع انقلابی ایشان ،ازپونه زارهم به خاطر انعکاس به موقع نظرات مردم.

Go to TOP