چاپ خبــر

وضعیت مسکن مهر فریدونشهر + تصاویر

واحدهای مسکن مهر که با نزدیکی به کوه های شمالی شهرستان فریدونشهر قد علم کرده اند و شاید با همجواری با این کوه ها در خود و متقاضیان مسکن ، صبر و استواری در راه پایان پروژه را پرورش می دهند .

به گزارش پونه زار مسکن مهر فریدونشهر همچنان در مسیر آماده شدن و تحویل به متقاضیان خود می باشد .   از 264 واحد که در 11 بلوک تقسیم بندی شده اند 72 واحد تحویل متقاضیان شده است که از این میان تنها 7 خانوار به دلیل نبود امکانات و گاز کشی مستقر شده اند و مابقی همچنان منتظر تکمیل تر شدن واحد ها هستند و 72 واحد دیگر قراراست تا قبل پایان سال تکمیل شوند . به گزارش خبرنگار ما هر 264 واحد این پروژه ثبت نام شده و درصورت توافق و عدم انتخاب واحد نهایی  توسط متقاضی ثبت نام کننده قابل واگذاری به متقاضی دیگری است که در صورت پیشرفت فیزیکی حدود 90 درصد تسهیلات 25 میلیون تومانی و در غیر این صورت تسهیلات 30 میلیون تومانی به متقاضی تعلق می گیرد . سند این واحدها هنوز قابل خرید و فروش نیست و امکاناتی مثل مسجد و معابر و … همچنان منتظر رسیدن نوبت و بودجه هستند . تلاش مسئولین شهرستانی برای به نتیجه رساندن این پروژه کشوری ستودنی است.

  1. مجتبی گفت:

    سلام. من نفهمیدم منظور از این تلاش چیه و کی داره تلاش میکنه . مردم آواره شدن و هر سال دارن خونه عوض میکنن به امید اینکه مسکن مهر به زودی تکمیل بشه ولی زهی خیال باطل .مسولین تو گوش فیل خوابند و فقط ادعای تلاش میکنند. اگر تلاش میکردند که وضعیت مسکن مهر این نبود تا حالا باید ده بار تموم شده بود .آقای مدیر پونه زار لطفا بیشتر روی این قضیه مانور بدین.

  2. بهزاد گفت:

    سلام . از آخرین گزارشتون در مورد مسکن مهر چهار ماه گذشته است . لطفا بررسی کنید در مدت این چهار ماه کاری انجام شده یا نه ؟ دلیل کم کاریشون را اعلام و به مسئولان و متقاضیان منتقل کنید . هر چه به سال جدید نزدیکتر میشیویم قیمت تمام شده خانه هابیشتر خواهد شد و متقاضیانی که پولهاشون را واریز نمیکنند بیشتر ضرر میکنند . لطفا شما این مطالب را پیگیری کنید .

  3. مجتبی گفت:

    سلام
    به مسعولین مسکن مهر بگین زیاد تلاش نکنن .انرژیشونو نگه دارن برای 90 سال اینده چون هنوز 90 سال وقت دارن

  4. حداقل به جوونا خونه ها رومیدادین چرا همش به سرمایه دارا وکارمندا فروختین واقعا مسخرس

Go to TOP